جنگ اکراین/ حقوق بشر اروپا

برای من جنگ در هر کجایی محکوم است چرا که خودم هشت سال وسط جنگ و بمباران بودم و با گوشت و پوست جنگ رو لمس کردم، بعد از ۳۵سال هنوز هم تصاویر جنازه‌های تکه پاره مدرسه محله وزیری کرمانشاه کابوس شب‌های من هستند. برای من فرقی نمی‌کنه که جنگ در ایران افغانستان عراق و سوریه باشه یا در اکراین باشه، جنگ یعنی ویرانی زیرساخت‌ها و ویرانی روح و روان انسانها. اما برای غرب و اروپا جنگ و کشتن انسانها بر اساس نقشه جغرافیایی اهمیت پیدا میکنه، کافیه به واکنش‌های این یک هفته جنگ اوکراین نگاه کنید و مقایسه کنید با واکنش آنها به سالها جنگ و کشتار در خاورمیانه... در این چند روز که روسیه به اکراین حمله کرده تمام دنیا بسیج شدند تا روسیه و پوتین رو تحریم کنند، از فدراسیون‌های ورزشی و هنری و سینمایی گرفته تا قطع همکاریهای نظامی و تجاری منجمله نفت و گاز... جالبه که بدونیم تو این یک هفته جنگ تمام عیار با توپ و تانک و هواپیما تنها ۳۵۰نفر کشته شدند، جمهوری اسلامی تنها در سه روز بیش از ۱۵۰۰نفر رو در سه روز کشت. همون موقع دنیای غرب و آمریکا برای عقد قرارداد با آخوندهای خونخوار صف کشیده بودند، وقتی که مردم ایران تو کف خیابون با اسلحه کشته می‌شدند و زنان ایرانی بخاطر مخالفت با حجاب اجباری زندانی میشن و شلاق می‌خورند دولت فمنیستی سوئد چادر چاقچول کردن و اینچنین حقیر اومدن دست به سینه جلو آخوندها ایستادند. بله حقوق بشر و جان انسانها ارزشمند است، اما جان انسانها در نقشه جغرافیایی اروپا ارزشمندتر!!! #اکراین #اکراین_روسیه #ukrain

نظرات