انتقال آب کارون به کویت و عراق

Alireza Mohzy:
 انتقال ۱۰ هزار لیتر آب در ثانیه از ایران به کویت بمدت ۳۰ سال
یکی از #ننگین_ترین قراردادهای  تاریخی ، قرارداد ۳۰ ساله انتقال آب شیرین #کارون به #کویت است که در سال ۱۳۸۲ در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی به امضا رسیده است. و این یکی از دلایل بی آبی کارون و شهرهای خوزستان می باشد.
t.me/sepehrazadi/32364
حال چرا جمهوری اسلامی زیر بار چنین قراداد ننگینی می رود، می تواند دلایل خیلی زیادی داشته باشد، ولی آنچه برای رژیم ملایان مهم بوده و است غارت ایران به هر نحو ممکن می باشد. آنها به کمک سپاه همه چیز را می فروشند و تبدیل به پول می کنند تا حساب های بانکی خود را در آنسوی مرزها پر کنند. در ویدیوی زیر بعنوان مثال قاچاق خاک ایران به کشورهای منطقه توسط سپاه دیده می شود.
t.me/sepehrazadi/8398
در ویدیو بعدی انتقال آب به کویت را با لوله ای به ضخامت بیش از یک متر می بینیم که نسبت به فشار آب می توان فقط در این لوله بین ۱۰۰۰ لیتر تا ۲۰ هزار لیتر آب در ثانیه انتقال داد.
t.me/sepehrazadi/32285
 تنها چنین پروژه ننگینی مانند انتقال آب به یک کشور دیگر، در حالی که مردم در بی آبی بسر می برند، دلیل منطقی و بحق مردم برای قیام و شورش بر علیه رژیم است.
دلایل دیگر انعقاد چنین قرادادهای را می توان در حاکمان غیر ایرانی جمهوری اسلامی جستجو کرد که در آن  رهبر قبلی ریشه هندی و رهبر فعلی با روسای قوه قضاییه و مقننه و تعدادی از سرداران و وزرا اصل و نسب عراقی دارند. چنین افرادی نمی توانند وطنپرست باشند و برای ایران از دل و جان فعالیت کنند.
انعقاد قراداد انتقال آب به کویت در سال ۱۳۸۲ و در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی  بوقوع پیوسته است و همزمان در یزد نیز یک کارخانه فولاد آلیاژی به بهره برداری رسید که احتیاج به آب زیادی دارد  و برای این کارخانه فولاد آب زاینده رود را به یزد لوله کشی کرده اند.  ویدیوی لینک زیر
t.me/sepehrazadi/32366
ساخت چنین کارخانه ای در یک منطقه کویری مانند یزد به هیچ وجه از لحاظ زیست محیطی مقرون به صرفه نیست و دلیل اصلی آنرا می توان در سواد پایین ملایان حکومتی جستجو کرد. آخوند بخاطر آموزه های دینی نگاهش بسوی زادگاه و قبر امامان است، زیرا آنها نان دین را می خورند و بدین جهت باید قبر امامان را آباد کنند تا بتوانند صدها سال دیگر از این ناندانی سود ببرند.  بدین جهت نمی توان در جامعه روحانیت آن ارق ملی و وطنپرستی را جستجو کرد. نگاه روحانیان پیوسته بسوی نجف و کربلاست، ایران و ایرانیت برای آنها معنایی ندارد و آنها ایران را برای نجف و کربلا می خواهند.
با این وصف یک آخوند در راس حکومت نمی تواند و نمی خواهد به فاجعه های زیست محیطی چنین پروژه هایی بیاندیشد و وقتی کم سوادترین افراد جامعه حکومت را بدست می گیرند، نباید چیزی بجز ویرانی از آنها انتظار داشت.
@SepehrAzadi


نظرات