حکم زندان سعید مرتضوی منتفی شد!

🔴 شلاق فوری برای مهمانان یک جشن در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: 35 دختر و پسر نیمه‌عریان در پارتی شبانه در باغی در اطراف قزوین، دستگیر شدند.

بگزارش ایسنا: آخوند صادقی نیارکی در گفت‌وگو با «میزان» اظهار کرد: بیش از 30 نفر از دختران و پسران که بدون داشتن هیچ گونه رابطه‌ای به بهانه شرکت در جشن فارغ‌التحصیلی در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر و مجازات شدند.

وی ادامه داد: به دنبال وصول گزارشی مبنی بر اختلاط تعداد زیادی دختر و پسر جوان در ویلایی در اطراف قزوین بلافاصله با صدور دستوراتی از سوی بازپرس کشیک دادسرای عمومی و انقلاب قزوین، تمامی شرکت‌کنندگان در پارتی مذکور، جلب شدند.

صادقی نیارکی از اجرای حکم شلاق تمامی متهمان در فردای روز دستگیری خبر داد و افزود: به دنبال ارسال پرونده متهمان به دادگاه، با تشکیل جلسه فوق‌العاده هر یک از متهمین به 99 ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند که حکم صادره در همان روز درباره آنها اجرا شد.

وی اظهار کرد: اجرای حکم شلاق نامبردگان توسط پلیس امنیت اخلاقی به اجرا درآمد تا درس عبرتی باشد برای افرادی که مبادرت به هنجارشکنی و حیاط خلوتی برای رفتارهای هنجارشکنانه خود ایجاد می‌کنند.

دادستان قزوین یادآور شد: از طریق تریبون‌های مختلف به‌ویژه رسانه‌ها نسبت به حرمت‌شکنی برخی جوانان هشدار لازم و جدی را داده‌ایم و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد تا با اعمال مجرمانه‌اش فضای اسلامی شهر و جامعه را مخدوش کند


نظرات