احمدی نژاد مدارک لاریجانیها را رو کرد


محمود احمدی‌نژاد روز گذشته (یک‌شنبه ۲۶ آذر/ ۱۷ دسامبر) در یک پیام ویدئویی از صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواست ظرف ۴۸ ساعت اسناد محکومیت او و نزدیکانش "به عنوان فتنه‌گر، منحرف یا حمایت از آقای بابک زنجانی" را منتشر کند.
رئیس جمهور پیشین در این پیام که در وب‌سایت "دولت بهار"، رسانه حامیان احمدی‌نژاد منتشر شد تهدید کرد: «در غیر این‌صورت بنده نظرم را در مورد شما و عملکرد شما طی این هشت سال با مردم در میان خواهم گذاشت و از طریق مقتضی نسبت به احقاق حق اقدام خواهم کرد.»
محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در نخستین واکنش به تهدید احمدی‌نژاد به خبرگزاری ایسنا گفت که دستگاه قضائی "در یکی دو روز آینده" پاسخ او را خواهد داد.

#افشاگری آغاز شد

🔴 خاندان لاریجانی ۵ ویلای ۱۰۰۰ متری در بهترین منطقه کنزینگتون لندن دارند که اسناد نشان میدهند که ۲ ویلای ان توسط خاندان سعودی خریداری شده و به لاریجانی ها هدیه داده شده .
ارزش مجموع دو ویلا ۸ میلیون دلار امریکا بوده است .

🔴یکی دیگر از این ویلاها بنام زهرا لاریجانی دختر صادق لاریجانی است که به قیمتی در حدود ۲ میلیون یورو خریداری شده است .

🔴یکی دیگر از این ویلاها بنام جواد لاریجانی است که طبق اسناد موجود توسط MI6( سازمان اطلاعات انگلیس) به ایشان هدیه داده شده است .
ارزش این ویلا ۳ میلیون دلار امریکا است .
🔸اسناد منتشر شده در ویکی لیس

🔴 و آخرین ویلا متعلق به فاضل لاریجانی است که طبق اسناد، ابتدا  توسط بابک زنجانی خریداری شده و پول آن از طریق بانک مرکزی ترکیه حواله شده و سپس به مبلغ ۳،۶ میلیون دلار آمریکا به فاضل لاریجانی فروخته شده است . 


نظرات