عبدالفتاح سلطانی شرف اهل وکالت


دیدار جمعی از وکلا با عبدالفتاح سلطانی که از زندان به مرخصی آمده است و تاکید بر لزوم آزادی بی‌قید و شرط این وکیل که به سبب انجام وکالت زندانیان سیاسی سال‌هاست که در زندان است. عبدالفتاح سلطانی در سال ۱۳۹۰ به جرم تاسیس کانون مدافعان حقوق بشر و فعالیت تبلیغی علیه نظام، توسط قاضی پیرعباسی به ۱۸ سال زندان در تبعید به برازجان، و ۲۰ سال محرومیت از وکالت محکوم شد! که بعدا شد ده سال! او از سال ۱۳۹۰ در زندان بوده و حالا هم باید بعد از ۴ روز مرخصی برگرده زندان برازجان تا بقیه حکم ناعادلانه رو بکشه!!!
ایران تنها کشوریست که زندانی سیاسی حق داشتن وکیل را ندارد، یعنی هیچ وکیلی جرات نمیکنه که وکالت اینها رو بعهده بگیرند. هر وکیلی هم که تابحال شجاعت پذیرفتن وکالت زندانیان سیاسی را داشتند همگی خود حکمهای سنگین زندان گرفته اند! بعضا سنگین تر از حکم زندانی سیاسی!!!
 
#عبدالفتاح_سلطانی #نرگس_محمدی #سینا_قنبری #محسن_عادلی #وحید_حیدری #ساروقهرمانی#اعتراضات96 #آتنا_دائمی #گلرخ_ابراهیمی #زندانی_سیاسی #ٱرش_صادقی #کاووس_سیدامامی#خودکشی زندانی_سیاسی# #دختران_خیابان_انقلاب   #آفرین_نیساری #احمدرضا_جلالی #محمد_سیفزاده #محمدعلی_دادخواه #مسعود_شفیعی #حمیدرضا_مرادی #مصطفی_دانشجو #امیر_اسلامی #رضا_انتصاری #افشین_کرمپور #فرشید_یدالهی #امید_بهروزی #نگار_حائری #سارا_صباغیان #مریم_کیان_ارثی #مریم_کرباسی #روزا_قراچورلو #محمد_اولیائیفر #شادی_صدر #هوتن_کیان #محمد_مصطفائی  
 #مهناز_پراکند#زندانی_سیاسی #نرگس_محمدی #نسرین_ستوده #کارن_وفاداری #مرگ_بر_دیکتاتور


نظرات