دلایل انتخاب شاهزاده رضا پهلوی/ مصاحبه رضا پهلوی

من هیچوقت سلطنت طلب نبودم یعنی اصلا سنم به این حرفها نمیخوره انقلاب که شد من شش سالم بود، خوب یادمه که بابام تو این تظاهرات شرکت نمیکرد وقتی که انقلاب شد و شاه رفت پدرم از ترسش عکس شاه رو از روی دیوار خونه برداشت و آتیشش زد. من در واقع از همان نسل سوخته بعد از انقلاب هستم که فقط میتونستم از شاه و سلطنت شاکی باشم! شاکی به این دلیل که عرضه نداشت از پس یه آخوند دو زاری هندی بربیاد، و حکومت رو دو دستی تقدیم آخوندهای مذهبی سپرد... پس نه هیچ علاقه ای به سلطنت طلبها دارم نه هیچ نوستالوژی خاصی از زمان سلطنت، تا چشم باز کردیم گشت کمیته بهمون گیر داده و تحقیرمون کرده، بخاطر یک نوار بازداشت شدم، بخاطر یک دستگاه ویدئو به دادگاه کشیده شدم و جریمه دادم، بجرم راه رفتن با دوست دخترم دستگیر و تحقیر شدم، به جرم پوشیدن آستین کوتاه توبیخ و تحقیر شدم، بخاطر یک کمی مشروب شلاق خوردم، هشت سال هم تو جنگ ایران و عراق تو کرمانشاه زیر بمب و موشک با ترس زندگی کردم، در سن چهارده سالگی در یکی از همین بمب باران ها مادرم رو با بچه پنج ماهه تو شکمش از دست دادم، پدرم هم تا آخر عمرش جانباز 75% بود... دو سال با افتخار در نیروی هوائی ارتش به مملکتم خدمت کردم و بعدش وارد بازار کار شدم، اما هیچوقت نتونستم بنا به شایستگی پیشرفت کنم، همیشه تبعیض و پارتی بازی و ولایت مداری و بسیجی نبودن و مسجد نرفتن و غیره سد راه پیشرفتم بودند. با این حال بیست سال با افتخار در مطبوعات کشور مثل سگ کار کردم و بیمه و مالیاتم رو هم تمام و کمال پرداخت کردم، اما بارها با انواع و اقسام بهانه های واهی حقم زیر پا گذاشته شده و انگ های مختلف بهم چسبونده شده.
همه اینها رو گفتم که بدونید من هر تاوانی رو برای مملکتم پرداخت کردم، اما بواسطه وجود حکومت مذهبی فاشیست آخوندی هیچ روزگار و خاطره خوشی تو وطنم نداشتم اما همواره قلبم برای ایران میتپه. الان هم بعد از چهل سال باز هم به لطف حکومت آخوندی عمدتا عراقی از وطن رانده شده و آواره دیار غربت شدم، پس هیچ انگیزه و امیدی ندارم که نسل من فرصت کنه روی آرامش ببینه، در واقع باید گفت از ما که گذشت. اما برای نسل جوان و نسل آینده باید تلاش کرد، برای ایرانی آزاد و آباد و محبوب منطقه و جهان، نه ایرانی شرور و تروریست از نگاه بیشتر دنیا...!

از این رو در حال حاضر که خفقان موجود در ایران باعث شده هیچ حزب و سندیکا و لیدری برای رهبری این #اعتراضات_سراسری  در داخل ایران بوجود نیاد، بهترین گزینه رو برای رهبری این اعتراضات و قوی ترین آلترناتیو موجود رو #شاهزاده #رضا_پهلوی میدونم. البته من به شخصه اون رو شاهزاده و وارث سلطنت خطاب نمیکنم بلکه بعنوان یک ایرانی وطن پرست اون رو فقط رضا پهلوی خطاب میکنم. حداقل اینه که ایران دوسته، با قوانین حقوق بشری و موازین بین المللی آشنا و موافقه، یک ایران دوست و وطن پرست واقعیه نه یک عرب پرست شیعه، با نهایت احترام به همه مذاهب موجود در ایران خصوصا مسلمانان، معتقد به جدائی دین از سیاسته که تنها راه پیشرفت ایران یا هر کشور دیگری است. 

از شما دوستان و هموطنان عزیز هم خواهش میکنم این مصاحبه مفید رضا پهلوی با علیرضا نوریزاده رو با دقت ببینید شاید نظر شما هم نه در مورد شاهزاده یا سلطنت که در مورد رضا پهلوی به عنوان لیدر یا رهبر این جنبش عوض و مثبت بشه! ببینید که برای ایرانی پر افتخار چه ایده های درخشانی داره، ایده هائی که در نهایت منجر به ایرانی امن و آباد و منطقه ای آرام میشود...
لینک یوتوب مصاحبه: https://www.youtube.com/watch?v=3MNpKKUe-z4&feature=share



نظرات