سخنان ترامپ در مورد خلیج فارس

من هیچ توقعی از حکومت غیر قابل اعتماد و جنگ افروز آمریکا و این ترامپ ابله ندارم او در جایگاه قلدرمآبانه رئیس جمهور آمریکا همه چیز رو بیزینسی میبینه، شاید اسم خلیج پارس رو هم بخاطر دلارهای عربستان اشتباه گفته باشه. در مورد برجام هم داره زور بیخود میزنه چون طرف توافق فقط آمریکا نیست، اگه میخواد به حکومت آخوندی فشار بیاره باید به تحریمهای سپاه و تحریم حقوق بشری بپردازه. با اصرار به خروج از برجام خودش و آمریکا رو ضایع میکنه. گاهی این قدرت و ذات قلدر خود ترامپ چشمشو کور میکنه و شعور بیزینس من بودنش رو هم از دست میده. چنانچه الان داره تمام مراودات سیاسی و اقتصادی آمریکا با کل اروپا رو به خطر میندازه...!

موضع گیری حسن روباه روحانی هم در این مورد نشان از ترس سران سپاه و سران نظام فاسد جمهوری اسلامی دارد، روباه روحانی همچنین ثابت کرد که افاضات تبلیغاتیش در مورد سپاه ریاکاری محض بوده است، او هم از همون دار و دسته سپاه و اصولگراست. اصلا اصولگرا و اصلاح طلب یه بازی بزرگ برای مردم ایران است، اینها یک باند مافیائی بزرگ شیعی عمدتا عراقی هستند که ایران رو به دست گرفتند و با ثروت مردم ایران اهداف ایدئولوژیک خودشون رو در لبنان فلسطین سوریه یمن و عراق و شاخ آفریقا پیش میبرند. همه شون هم با هم قوم و خویش هستند.

اتاقهای فکر نظام آخوندی و لابیها و ارتش سایبری هم تلاش میکنه تا مردم سرشون گرم اسم خلیج فارس باشه، وگرنه خلیج پارس هزاران سال است که خلیج پارس است و با اظهار نظر امثال ترامپ هم تغییر نخواهد کرد. کسانی هم که به این بحثها میپردازند یا نادان و متعصب هستند یا آتش بیار معرکه! چهل سال است که همه ایران نام عربی به خودش گرفته، از اسامی مردم و اسامی خیابانها و مدرسه ها و بیمارستان و ارگانها و سازمانهای مختلف گرفته تا اسامی لشکر و گردان و موشک و.... تو عروسی و مرگ و عبادت هم که همه چیزمون رو عربی از خدا میخواهیم، حالا چطور برای اسم خلیج فارس رگ غیرت همه باد میکنه؟!
 چطور ما باصطلاح باسوادهای فضای مجازی باید گول این سیاه بازیها رو بخوریم؟! 
 

نظرات