متوهم ترین شخصیت سال 95 سید علی خامنه ای/ فیلم


هیچوقت به اندازه انتخابات این دوره دلم برای مردم نمیسوخت، با انتخابات پیش رو و کاندیداهای تائید شده آدم دلش میخواد بشینه برای ایران و مردمش زارزار گریه کنه...! یک مشت قاتل و جانی و دشمن ملت شدن کاندیدای ریاست جمهوری!
من خودم تو عمرم دو بار بیشتر رای ندادم یک بار که رای اولی بودم و به شوق رای دادن رفتم، یک بار هم سال 88 رای دادم که احمدینژاد شرش کم بشه که نشد! این رژیم من و خانواده من رو تو جنگ احمقانه خمینی نابود کردند، بعد از جنگ هم که ما جوان بودیم همه ش کمیته و منکرات بودیم، آستینمون رو رنگ میکردن و به خاطر یه آبجو با هشتاد ضربه شلاق سیاه و کبودمون میکردن... جوانی من و نسل ماها رو نابود کردن. بعد هم که بزرگ شدیم و وارد بازار کار شدیم اما اونجا هم ما رو نابود کردن، همه باند بازی و فامیل بازی هیچکس بواسطه تخصص، سواد، سابقه، تلاش و پشتکار نمیتونست پیشرفت کنه، تنها راه پیشرفت ورود به باند مافیائی سپاه و بسیج و امثالهم بود و هنوز هم ست! 
 
شما هم دوست عزیز فکر میکنم با دیدن این افکار پلید خامنه ای که با وقاحت تو این کلیپ به زبون میاره، رای دادن دوباره و امید به اصلاح این رژیم مذهبی توهمی بیش نیست. 38 ساله که یه مشت آخوند عرب اکثرن عراقی ایران رو میچاپن و خرج اهداف کثیف اعتقادی و مذهبی خودشون میکنن، تا هلال شیعی تشکیل بدن.
 
 

نظرات