واقعیت زندگی #هاشمی #رفسنجانی و فراموشکاری ملت

واقعا ملت قشنگ و مشنگى هستيم! طرف تو تمام اعدامهاى سال ٥٨ و كشتارهاى ٦٧ و قتلهاى زنجيره و ترور امثال قاسملو و عبدالرحمان برومند و بختیار و فریدون فرخزاد و شرفکندی و صدها ايرانى ديگه دست داشته، و ميراث ديكتاتورى مذهبى رو بجا گذاشته، با اين وجود مردم ازش بعنوان يك قهرمان ياد ميكنن!! البته كه بخشيش به فرهنگ مرده پرستى ما ايرانيها برميگرده، اما اون باصطلاح تحصيلكرده و روشنفكرى كه با علم به اين فجايع از او به نيكى ياد ميكنن مطمئنن حامى ترور و جنايت هستند.
ميدونم كه خيليها بخاطر مواضع ايشون در ٨٨ به او دل بستند، هرچند قنيمته اما براى من و امثال من كافى نيست، چرا که همه مصیبتهای تصمیمات غلط ایشون رو نسل من کشیدند. از اعدام و سرکوب و کشتار کردها گرفته، تا دوران کمیته و نابودی جوانی امثال من و جنگ و بخور بخورها... حالا اینکه این آخر عمری که اون بالاها راش نمیدادن و میخواست خودشو به مردم بچسبونه دلیل نمیشه که گندکاریها و جنایاتش فراموش بشه. و اینکه در جوانى پاك بودن شه پيغمبريست، ورنه هر گبرى به پيرى ميشود پرهيزكار. هرچند امثال جنتى و خامنه اى در پيرى هم آدم نشدن! و البته وجود ديكتاتورى خامنه اى هم مديون خاطرات رفسنجانى است...

اما چیزی که از تصاویر و ویدئوهای روز خاکسپاری رفسنجانی به ثبت رسیده، معلومه که بیشتر جوانهائی که در این روز حاضر شدن گند کاریهای هاشمی یادشون نمیاد یعنی به سنشون نمیخوره، در ثانی از شعارها معلومه که مردم نه برای هاشمی که برای خاتمی و موسوی و کروبی به خیابون اومدن، که البته صدا و سیمای میلی هم طبق معمول این صداها رو سانسور کرد!

نظرات