صاحبان عراقی ایران

به باطن كه خيلى وقته خراسان خودشو يك امپراتورى مجزا ميدونه، اما در ظاهر هم ايران رو دارن بين آخوندهاى عموما عراقى و عرب تقسيم ميكنند، تهران پايتخت ايران و حومه آن به مالكيت لاريجانيها عزاقى درآمده. خراسان و مشهد هم كه به امپراتورى علم الهدى و دامادش رئيسى رسيده... آيا كسى در بين مسئولين هست كه از خواب بيدار بشه و واقعيت موجود رو درك كنه؟ تمام بودجه مملكت يا ميره عراق، يا فلسطين و لبنان، يا سوريه و يمن و....
معلوم نيست كه صادق عراقى لاريجانى ٢٢ ميليارد تومان سود ماهيانه رو چكار ميكنه؟! و اين سواليه كه محمود صادقى نماينده مجلس از لاريجانى پرسيده، و در نتيجه اين پرسش ميخوان بازداشتش كنن... از همچین کسانی که بسیار نادر و کمیاب هستند باید دفاع کرد، کسی مثل #محمو_صادقی که شهامت بخرج داده و خواست ملت رو انجام داده. سالهاست که همیشه همه مون گله میکنیم که یک نماینده درستکار نداریم تا جلوی این دزدیها و اختلاسها ایستادگی کنه... خوب این هم نماینده درستکار که دارن بازداشتش میکنن!
دمشون گرم اون هموطنائی که امکان و شجاعتشو داشتن و رفتن دم خونه صادقی تا جلو بازداشت رو بگیرن. من هم اگه ایران بودم حتما میرفتم.
تصوير: بازديد حسن روحانى با سلطان جديد امپراتورى خراسان آقاى رئيسى همانطور كه در تصوير ميبينيد پرچم آستان قدس همطراز با پرچم ايران نصب شده....!


نظرات