بیانیه دولت موازی سپاه


سردار قاسم سلیمانی یا از تعریف و تمجیدهای بیش از حد سرش گیج رفته و جوگیر شده! یا به عنوان یه دولت داره موازی با دولت حسن روحانی عمل میکنه؟! البته سپاه و تیم رهبری سالهاست که دولت موازی هستند، با نیروهای نظامی مستقل، منابع مالی مستقل و سازمانهای اطلاعاتی مستقل...
اولین بیانیه سردار قاسم سلیمانی سردار پر افتخار سپاه، که بعضیها میگن احتمالا کاندیدای ریاست جمهوری هم هست! نمیدونم این بیانیه سیاسی دیپلماتیکه؟! یا بیانیه نظامیه؟! شبیه بیانیه اعلام جنگه؟! یاد حکمهای حکومتی رهبر و خط قرمزهای احمدینژاد افتادم...
بی بی سی: حکومت بحرین، اخیرا از شیخ عیسی قاسم، معروف ترین روحانی شیعه در این کشور سلب تابعیت کرده است!
قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران طی بیانیه ای در هشداری بی‌سابقه، شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را "خط قرمزی" دانست که "تجاوز به حریم" آن، نابودی حکومت این کشور را به دنبال خواهد داشت!
سرلشکر سلیمانی دوشنبه ۳۱ خرداد با صدور بیانیه ای هشدار داد که عبور از این خط قرمز "شعله ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نمی گذارد" که "نتیجه آن، جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود".
این فرمانده سپاه همچنین خطاب به حامیان حکومت بحرین گفت که "اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین" منجر به شروع یک "انتفاضه خونین" در آن کشور خواهد شد.


نظرات