دولت ایران خسارت کشته شدگان در اعتراضات را پرداخت میکند!

اعتراضات سال 88 در ایران فتنه بود و هیچ اهمیتی به کشته شدگانش داده نشد، اما چاقوکشیهای فلسطین اعتراضات قانونی بوده، و دولت ایران موظف به حمایتش بوده و هست!!!!
سفیر ایران در لبنان اعلام کرد که تهران بنا دارد به خانواده‌ های شهدای انتفاضه «قدس» که در جریان انتفاضه چاقو کشته شدند یا خانه های آنها توسط اسرائيل تخریب شده، هزاران دلار می پردازد.
به گزارش خبرگزاری فارس محمد فتحعلی روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری در بیروت گفت: "تصمیم گرفتیم به هر خانواده شهدای انتفاضه در قدس، مبلغ هفت هزار دلار تقدیم کنیم". او همچنین گفت که "۳۰ هزار دلار به هر خانواده‌ای که رژیم صهیونیستی در جریان انتفاضه قدس منزل آنها را تخریب کرده پرداخت خواهد شد." «ابو احمد فؤاد» نائب دبیر کل جبهه مردمی فلسطین با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین گفت: این طرح جمهوری اسلامی، عاملی اصلی در پیشرفت و تشدید انتفاضه است.
این نخستین هدیه‌ای نیست که ایران به فلسطین تقدیم می‌‌کند، بیش از سه هزار موشک که در آخرین جنگ اسرائیل و غزه، بسوی اسرائیل شلیک شد، هدیه ای بود از طرف ایران که میلیاردها هزینه دربر داشت! البته این موشک پرانیها هیچ خسارتی وارد نکرد، فقط یکی از آنها به خاک اسرائیل اصابت کرد و دو نفر را کشت!!!
  .این پولها از کجا میاد؟ از نفت زیر پای مردم فلکزده اهواز و آبادان و خرمشهر... که غرق در فقر و مشکلات هستند...


نظرات