خمینی! خامنه ای! لاریجانی! یزدی! رفسنجانی... چرا پسوند ایرانی!؟


علی یونسی گفته بود عراق پایتخت ایرانه! سردار نقدی ظاهرا حس ناسیونالیستیش گل کرده و خواستار تشکیل دادگاه صحرائی برای یونسی شده...!

اینکه چرا دادگاه صحرائی؟! باید بری از سردار نقدی بپرسی، یا میتونی ربطش بدی به قوانین جنگ!!!

محمدرضا نقدی پدرش شیخ علی‌اکبر ثمانی از روحانیان مجاور شهر نجف بود، که به همراه خانواده‌اش توسط دولت عراق اخراج شد و در پی آن به شهر نقده رفتند.

پس از آن شهرت نقده‌ای را برای خود برگزید که بعدها با نام نَقَدی معروف شد.نقدی در سال ۱۳۶۱ وارد سپاه پاسداران شد و سپس به عضویت سپاه بدر درآمد و به سرعت معاون اطلاعات و عملیات لشکر شد. او تا سال ۱۳۶۴ در لشکر بدر بود، اما از این سال به سپاه لبنان منتقل شد و جزو نیروی قدس سپاه شد. او در زمان پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از مسئولان هماهنگ کننده دفتر قطعنامه در ستاد کل نیروهای مسلح بود.

دستگیری و بازجویی از بازداشتیهای بعد از دوم خرداد، توسط حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی به فرماندهی نقدی انجام می‌گرفت. وی دستور کارگذاری شنود در دفتر وزیران، معاونان و برخی دیگرمقام ها را صادر میکرده است. وی چندی بعد در دادگاه نظامی به اتهام شکنجه متهمان به ۸ ماه حبس قطعی محکوم شد گرچه هیچگاه خبری از زندانی شدن وی در رسانه‌ها منتشر نشد!

تصویر مربوط به مداوای مجروحان یمنی در بیمارستان مجهز بقیه الله سپاه در تهرانه، چهره ها رو بخاطر داشته باشید! این عزیزان احتمالا با یه پسوند ایرانی توی شناسنامشون، از سران آینده نظام جمهوری اسلامی خواهند بود...  
پ ن: حرفهام هیچ ربطی به نژادپرستی و تنفر از اعراب و این مزخرفات نداره. مخالف کمکهای بشردوستانه هم نیستم.
 
 

نظرات