برنامه کودک: کارتون «دودول و چوچول» در سوئد!

سوئد با روشهای مختلف فرهنگی تلاش داره که آلت تناسلی رو یه عضو کاملا عادی بدن نشون بده، مثل دست یا چشم. از آموزش در مدارس گرفته تا برنامه های رادیوئی و تلوزیونی و برنامه هائی مثل جشنواره واژن...
این قسمت از برنامه کودک تلوزیون سوئد، در مدت کوتاهی تا بحال سه میلیون و هفتصد بار در یوتوب دیده شده!
استکهلمیان – در یکی از برنامه های کودک تلویزیون پابلیک سرویس سوئد تحت عنوان «باسیل اکوتن»، ویژگی اعضای مختلف بدن انسان (دختر و پسر) به همراه  ترانه و آواز  به کودکان آموزش داده می شود. این برنامه ۲۵ قسمت است که هر قسمت آن به یک عضو بدن اختصاص داده شده، برای آن ترانه و آوازی مخصوص ساخته شده و شخصیتی کارتنی به شکل همان عضو بدن نیز وظیفه معرفی خود را بر عهده دارد.
قسمت بیست و پنجم این برنامه به «دودول» (اندام تناسلی مردانه) و «چوچول» (اندام تناسلی زنانه) اختصاص داده شده است.

بخش کودک رادیو ملی سوئد نیز برنامه ای تحت عنوان "۱۰۰۰ پرسش شجاعانه" دارد که در آن کودکان از سراسر کشور با آن تماس می گیرند و "مشکلات" خود را مطرح می کنند. تصاویری که در این صفحه از آن استفاده شده  نیز عینا بر گرفته از وب سایت برنامه کودک رادیو سوئد است.
پرسش یک پسربچه ۱۰ ساله در برنامه کودک رادیو سوئد: سلام, دخترا و پسرا چطوری جلق میزنن, کار بدی که نیست؟

پاسخ کارشناس برنامه کودک رادیو سوئد: سلام پسر ۱۰ ساله! راستش جلق زدن دخترا و پسرا  زیاد فرقی با هم نداره. فرقش فقط اینه که به روشهای مختلف بدن خودت رو لمس میکنی و لذت میبری. آدم  بیشتر آلت تناسلیشو میماله, یعنی دودول  خودشو یا چوچول خودشو! چون اونجاها لذتش بیشتره! هیچ عیبی هم نداره, اگه لذت میبری و خوشت میاد هیچ عیبی نداره و اصلا نگران نباش چون این کار یک چیز کاملا طبیعیه و همه هم انجام میدن و کاملا اوکی هست!
بیشتر بخوانید: http://www.stockholmian.com/news/persiska/2015/01_03/016_encrypt.htm
لینک یوتوب: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8Wp9iNINHMc




نظرات