داعش و کُردها

چون خودم زاده شهر کردنشین ایران هستم یه چیزی رو در مورد کُردهائی که در حال حاضر هدف حمله وحشیانه داعش قرار گرفتن رو میدونم، هیچوقت ندیدم یه کُرد بگه من مسیحی ام، مسلمانم، یا شیعه و یا سنی ام... کُردها فقط میگن: من کُرد هستم، کُردهائی که حالا قربانی خشونتهای مذهبی شدن...
نمیدونم این داعش کیه و چیه و از کجا حمایت میشه و چرا هیچکس جلوش وانمیسته، یه گروه تروریستی وحشی که جنایاتشون به اسم اسلام، به مراتب بیشتر و وحشیانه تر از اتفاقات غزه س، از سر بریدن و به رگبار بستن گروهی گرفته تا فروش زنها و منفجر کردن اماکن مذهبی... به گفته منابع محلی در کردستان عراق، تنها در چند روز اخیر در شهر شنگال و روستاهای اطراف سه هزار نفر توسط داعش قتل عام شدن و پنج هزار نفر ربوده شدن که اغلب زنان و دختران کُرد ایزدی بودن، سیصد کودک و سالخورده هم در کوههای اطراف از گشنگی و تشنگی جان باختن...

یکی میگه داعش دستپخت صهیونیسمه، یکی میگه ساخته آمریکاست، یکی میگه ساخته ایرانه و اون یکی میگه داعش پسمانده های رژیم صدامه، بعضیها هم میگن که داعش زاده اسلام ناب محمدیه که تو قرن بیست و یکم داره کارهای هزار و چهارصد سال پیش رو تکرار میکنه... هرچه هست حقوق بشر و انسانیت رو به سخره گرفته...
از آمریکا و اروپا و سازمانهای حقوق بشری گرفته تا کفن پوشهای داخل ایران، که تا میگی کون خیار تلخه میریزن تو خیابون و کفن پوش منتظر حکم جهاد آقا تو خیابون بسط میشینن... انگار همه کورَن یا خودشونو زدن به نفهمی! یا شاید از اینهمه بیرحمی داعش و داعشیها میترسن!؟



نظرات