منشور اخلاقی دانشگاه علم و صنعت

به نظر شما اگه داعش پاش به ایران برسه چه محدودیتهای دیگه ای به این موارد اضافه میکنه!؟

 پوشش مناسب خانم ها شامل یکی از موارد زیر است :
مانتو، شلوار، مقنعه، چادر و جوراب.
مانتو، شلوار، مقنعه و جوراب.
موارد غیرمجاز در پوشش:
استفاده از روسری گره زده به جای مقنعه. اندازه مانتو کوتاه تر از حد زانو و اندازه آستین آن کوتاه تر از مچ دست .اندازه شلوار کوتاه تر از مچ پا .

استفاده از هرگونه لباس با زینت آلات که نشان دهنده بی حرمتی و یا در برگیرنده عبارت و نمادهای نا مناسب همچون نشان های گروه های شیطان پرستی وسایر فرقه های انحرافی .

پوشیدن کفش های صدا داربا پاشنه بیش از 5 سانتی مترپوتین های ساق بلند صندل و دمپایی. استفاده از انواع تل ها گل سرها و سار مواردی از این دست که بیرون از مقنعه باشد .

 پوشش مناسب آقایان شامل یکی از موارد زیر است:
پیراهن کت و شلوار و جوراب. پیراهن کاپشن شلوار و جوراب. پیراهن یا بلوز مردانه و شلوار جوراب.
موارد غیر مجاز پوشش:
استفاده از شلوار ورزشی در محیط غیر ورزشی. پوشیدن پیراهن کوتاه تر از خط کمر یا آستین کوتاه‌تر از آرنج ،اندازه شلوار کوتاه تر از مچ پا. استفاده از کمربندهای تزئینی و غیرمتعارف بر روی شلوار. استفاده از پاپییون و امثال آن.

استفاده از هرگونه لباس با زینت آلات که نشان دهنده بی حرمتی و یا در برگیرنده عبارت و نمادهای نامناسب همچون نشان های گروه های شیطان پرستی و سایر فرقه های انحرافی. استفاده از هر گونه عطر و ادکلن تند و حساسیت زا در محیط دانشگاه.

استفاده از کفش با پاشنه غیر متعارف و یا دمپایی. مدل نامتعارف و زننده در پیراهن یا آرایش موها ،رنگ کردن موها (غیررنگ طبیعی مو )،قد موها بلند تر از روی شانه . پیرایش محاشن به شیوه های غیرمتعارف و زننده.

حجت الاسلام صادقی نیارکی اعلام کرد: در ایام ماه رمضان امسال تنها در قزوین ۴۰۰ نفر دستگیر شدند که به برخی تذکر داده شد و برای ۲۰۰ نفر نیز پرونده تشکیل شد که ظرف ۲۴ ساعت به پرونده آن‌ها رسیدگی و حکم شلاق آن‌ها نیز اجرا شد.

وی یادآورشد: خوشبختانه اقدام دستگاه قضایی و انعکاس اقدامات انجام شده در جامعه، بستر پیشگیری را فر اهم کرد.



نظرات