خطاب به مسلمین سوئد

نمیدونم چه حساب کتابیه و چه دستی درکاره که بیشتر، مسلمانان تندرو و دوآتیشه موفق به دریافت اقامت سوئد (و درکل اروپا) میشن! با اینکه به ظاهر سوئدیها از هرگونه تندروی، خصوصا مسلمانان تندرو بیزارند، اما سیاستهای اداره مهاجرت سوئد راه دیگه ای رو در پیش گرفته...
مشکلات و معضلاتی که قشر مسلمان تندرو و متعصب در جامعه سوئد بوجود میارن روبه افزایشه، از قتلهای ناموسی و سربریدن دختران به دلیل داشتن دوست پسر گرفته تا تهدید به بمبگذاری...
همین دیروز بود که طرفداران داعش در آلمان دست به تظاهرات زده و با سردادن شعارهای افراطی پرچم های داعش رو به اهتزاز درآوردن... برخی خبرها حاکی از اینه که آلمان تصمیم گرفته تابعیت و حق اقامت 40 درصد از اعرابی که وابسته به گروههای اسلامگرا هستن رو لغو کنه.

 «جیمی اوکه سون» رهبر حزب «دمکراتهای سوئد» که حزبش امروز سومین حزب سیاسی بزرگ این کشور محسوب میشه گفت که در صورت بدست آوردن موفقیت در انتخاتبات سراسری پیش رو  تکلیف جامعه سوئد با اسلامیون رو یکسره خواهد کرد. وی در بخشی از سخنانش خطاب به مسلمین سوئد گفت:
مایلم به اسلامیست های سوئد بگویم که اگر ما در انتخابات ماه سپتامبر موفق شویم، تبدیل به تضمینی خواهیم شد که اندیشه مذهبی دگم و ضد بشریتان در جامعه سوئد پا نگیرد. ما ترتیبی خواهیم داد که تمامی کمکهای بلاعوضی که از جیب مالیات دهندگان سوئدی به تشکیلاتتان پرداخت می شود قطع شود.



نظرات