قانون ممنوعیت حجاب کامل در اروپا و دلایل آن

باید اینجا باشی و ببینی که بعضی از مسلمونهائی که با هزار دروغ و کلک موفق شدن با استفاده از قوانین و احساسات انساندوستانه مردم اینجا اقامت بگیرن،چطوری هنوز هم این مردم رو کافر میدونن و چه ناز و قمیشی میان و چه ایرادهائی از قوانین و فرهنگ کشور میزبان میگیرن! از نگاهشون به مشروب و دیسکو و مدل لباس پوشیدن لختی زنان گرفته تاحلال و حرام بودن گوشت و حجاب کامل و دست ندادن با نامحرم... خوب برادر من، خواهر من، تو که با همه چیز کشور میزبان مشکل داری، پس چرا برنمیگردی کشور خودت، که مشروب فروشی و دیسکو توش نیست و همه موازین شرعی درش اجرا میشه!!!؟؟؟
همین هموطنان مومن دو آتیشه و انقلابی خودمون، که چند تاشونو خودم میشناسم. طرف سی ساله که اینجا داره زندگی میکنه، اما هنوزم با همه چیز مشکل داره و مشکل میسازه، و همیشه هم به مردم و فرهنگ اینجا فحش میده، با اینکه سی ساله ایران نرفته، اما بحث سیاسی که باهاش میکنی میگه، ایران!؟ ایران مملکت آقا امام زمانه... خوب مرد حسابی پس چرا اینجائی!!!؟؟؟
....................................
خبر:
دادگاه حقوق بشر اروپا ممنوعیت برقع در فرانسه را تایید کرد 
از سال ۲۰۱۱ در فرانسه هر زنی که با برقع (حجاب سراسر بدن) یا نقاب (روبنده) در مجامع عمومی این کشور حضور یابد، می‌تواند با مجازات نقدی ۱۵۰ یورو روبرو شود. علاوه بر این مراجع قضائی می‌توانند این شخص را به شرکت در دوره‌های آموزشی مرتبط با حقوق شهروندی مجبور کنند.

این قانون تنها علیه استفاده از برقع و نقاب نیست، بلکه هر گونه پوشاندن چهره و بدن در مجامع عمومی که مانع شناسایی هویت افراد بشود را ممنوع میکند.

در بلژیک نیز از سال ۲۰۱۱ برقع ممنوع شده است و با اعلام موافقت دادگاه حقوق بشر اروپا با ممنوعیت پوشیدن برقع و حجاب کامل در مکان‌‌های عمومی، دیگر کشورهای اروپائی مثل سوئد، نروژ و دانمارک هم به این فکر اقتادن که این قانون رو تو کشور خودشون اجرا کنن... که یه جورائی هم حق دارن



نظرات