نسل کشی و جنایات جنگی توسط داعش یا اسرائیل!؟

به نظرم با توجه به سابقه طولانی اختلافات اسرائیل و فلسطین جنگ در غزه، در مقابل جنایات داعش در عراق و سوریه یه امر عادیه... داعش به مراتب وحشی تر و خونخوارتر از اسرائیله، مضاف براینکه مردم سوریه و عراق بدون حامی و پشتیبانی نظامی درگیر یه نسل کشی وحشیانه هستن... ایران و جامعه جهانی باید یه فکری برای داعش بکنه که داره با کشت و کشتار وحشیانه، حکومتی بس خطرناکتر از اسرائیل رو بنا میگذاره...

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسن علوی روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای، با تشبیه سکوت جامعه جهانی در برابر قتل عام کردهای شمال سوریه به انفعال معنی دار کشورهای عربی و قدرت های جهانی در برابر کشتار مسلمانان بی گناه غزه، وقوع فاجعه انسانی در این دو منطقه را محصول همپیمانی نیروهای تندرو داعش و حامیان جنایتکار آنها یعنی صهیونیست غاصب دانست.

در متن این بیانیه آمده است: در شرایطی که زوم رسانه های جهانی و منطقه ای بر حمله داعش به مناطقی از عراق متمرکز بود، صهیونیست های جنایتکار بار دیگر مردم غزه را مورد هجوم موشک قرار دادند و همزمان با این ددمنشی اسرائیل، انفال دوباره کُردها در مناطق کُردنشین شمال سوریه توسط تروریست های تکفیری داعش و همپیمانان جهانیشان همچنان در سکوت رسانه ها ادامه دارد.



نظرات