سالگرد 18 تیر و آغاز به کار "گشت موتوری انصارحزب الله" در تهران

ایران وایر: عبدالحمید محتشم دبیرکل انصار حزب الله، به طور رسمی راه اندازی "گشت های موتوری انصار حزب الله" در تهران را تائید کرد.
محدوده فعالیت گشت های موتوری انصار حزب الله بنابر اعلام سایت این گروه پارك ها، مراكز خريد و معابر در تهران هستند که محدوده جغرافيايي آن به عنوان "محل ماموريت" انصار تائید شده است.
علی دواتگر سخنران جلسه نهم تیر ماه این گروه، فعالیت گشت های موتورسوار انصار حزب الله را ناشی از وظیفه شرعی و به استناد اظهارات علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی توصیف کرده و گفته است: "اولين فايده امر به معروف و نهي از منکراينکه مسئولين درانجام وظيفه خود راحت‌تر و کم‌هزينه‌تر عمل مي‌کنند، يعني بار مسئوليت کمتر مي‌شود."

انصار حزب الله که در اوایل دهه هفتاد با حضور چهره هایی چون حسین الله کرم، عبدالحمید محتشم، مسعود ده نمکی و شماری دیگر از اعضای بسیج و سپاه فعالیت خود را آغاز کرد، این گروه فعالیت خود را از حمله به سخنرانی عبدالکریم سروش در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز کرد و در دهه هفتاد ده ها سخنرانی، مراسم ختم دگر اندیشان، مراسم و جلسات فرهنگی و اجتماعی را بر هم زد. انصار حزب الله همچنین حمله به سینما قدس تهران را در کارنامه خود ثبت کرده است. مشارکت در حمله به کوی دانشگاه تهران در سال های 78 و 88 از جمله دیگر فعالیت های انصار حزب الله در سال های گذشته بوده است.



نظرات