اعطای قانونی اختیار آلت مردم و محتویات داخلش به مقام معظم رهبری!

 نمایندگان داعش در مجلس ایران...
در جریان رسیدگی به سوال علی مطهری و ناصر موسوی لارگانی از وزیر کشور، تصاویر بانوان ساپورت‌پوش(خواهر و مادر من و شما) در صحن علنی مجلس به نمایش گذاشته شد و علی مطهری با اشاره به همهمه ایجاد شده در مجلس گفت: به نظر می‌رسد دوستان از دیدن این تصاویر به وجد آمده‌اند!!!
سوال اینجاست که این علی مطهری و بقیه اراذل و اوباش داخل مجلس، حافظ ناموس مردم هستند یا دزد و مزاحم ناموس مردم!؟ این نوع رفتار بیشتر شبیه رفتار اراذل و اوباشیه که سر کوچه وامیستن و به دختر مردم متلک میگن و با ناموس مردم شوخی جنسی میکنن...

در همین راستا نمایندگان نه چندان محترم که از داعش و طالبان به مراتب بدترن، طرحی رو به مجلس ارائه کردن که براساس اون از آمرین به معروف حمایت قانونی بعمل بیاد(درواقع بدحجابها مورد هر تذکر، توهین و تعرضی قرار بگیرن قانون اونها رو مجرم میدونه، نه مزاحمین و متعرضین رو)! یعنی گشت ارشاد و بسیج و منکرات و مبارزه با مفاسد اجتماعی و نیروی انتظامی و پلیس امنیت اجتماعی و هزار چماق دیگه بالای سر مردم کم بود، که میخوان مردم عادی رو هم به جون همدیگه بندازن!!! این افکار چه فرقی با افکار داعش داره که اسلحه بدست میگیرن و هرکس و هرچیزی رو که بنظرشون غیر اسلامی بود نابود میکنن!؟؟؟ هرچندکه همه این آقایون هم اسلحه دارن و اگه لازم بشه مثل مداح معروف ازش استفاده میکنن...

همین علی مطهری و دیگر نمایندگان نه چندان محترم داعشی در مجلس(بخوانید نمایندگان اعلاحضرت خامنه ای) در راستای بیانات مقام معظم رهبری (بخوانید پادشاهی) در مورد ازدیاد جمعیت، و جهت رضایت خاطر اعلاحضرت همایونی، طرحی رو به تصویب رسوندن که بر اساس اون مرتکبین عمل وازکتومی به دو تا پنج سال زندان و پرداخت دیه محکوم میشن!!!
یعنی بطور رسمی و قانونی اختیار شورت مردم و محتویات داخلش رو به مقام معظم رهبری اعطا کردن... لابد میخوان متهمین این جرم امنیتی رو به بند 209 اوین بفرستن!!!!
واقعا که حالم از این نمایندگان پاچه خوار رهبر بهم میخوره



نظرات