حمله ابوبکر بغدادی و ابوبکر صدیق به عراق

با پیدایش گروه داعش که بلافاصله ثروتمندترین گروه تروریستی هم شدند، و با حمله به عراق، یاد حمله سپاه اسلام به عراق افتادم. همون موقع هم ابوبکر(اولین خلیفه مسلمین و جانشین پیامبر) لشکری رو برای فتح عراق کنونی، که آنزمان قلمرو ایران بود فرستاد و با بیرحمی و کشت و کشتار فراوان بر عراق مسلط شد... اتفاقا رهبر گروه داعش هم که الآن به عراق حمله کرده و میخواد به زور مردم رو مسلمونِ سنی کنه اسمش ابوبکر بغدادی ه.
 

گروه داعش هم همون حرفهائی رو میزنه که ابوبکر در نامه اش به یزدگرد سوم نوشت، و ابوبکر و سپاه اسلام هم درست مثل گروه داعش غیرمسلمانان رو کافر میدونست و از گردن زدن اونها هیچ ابائی نداشت، از این خشونتها و کشتار بیرحمانه ایرانیان به دست سپاه اسلام بسیار داشتیم که اسناد همشون در تاریخ موجوده...
 

بخشی از نامه یزدگرد به ابوبکر که این موضوع رو مشخص میکنه بدین شرحه: شما تازیان که دم از الله می زنید برای آفریده های خدا ارزشی قائل نیستید، شما فرزندان خدا را گردن می زنید، اسرای جنگی را می کشید، به زنها تجاوز می کنید، دختران خود را زنده به گور می کنید،به کاروانها شبیخون می زنید، دسته دسته مردم را می کشید، زنان مردم را میدزدید و اموال آنها را سرقت می کنید. قلب شما از سنگ ساخته شده است.
 

حالا سوال اینجاست که اگه خدائی نکرده، دولت فعلی ایران هم مثل دولت ساسانی از داعش شکست بخوره، قراره که برای تروریستهای داعش هم در ایران مقبره و بارگاه درست بشه!!!؟؟؟ و این ملت افیونی مذهبی در آینده، باید برای مرقد ابوبکر بغدادی(رهبر گروه داعش) هم دخیل ببندند!!!؟؟؟
البته داعش سگ کی باشه که بخواد به خاک و مردم ایران چپ نگاه کنه...




نظرات