پیشنهاد طرح : کاهش امنیت زنان بدحجاب در جامعه


پیشنهاد طرح : کاهش امنیت زنان بدحجاب در جامعه
به عنوان سازوکار خودکنترلی برای حفظ حجاب در جامعه

این جانوری که میبینید، در اینترنت و فضای مجازی کاملا آزادانه فعاله، در گوگل پلاس 1768 نفر دنبال کننده داره و 340,743 بار دیده شده. وبلاگ هم داره که البته معلوم نیست نویسنده ش کیه!!!
محمد عليزاده معتقده که حکومت الان به مَثَل کسی است که برای مواظبت از اموال افرادی که خود هیچ ملاحظه ای جهت حفظ سرمایه ی خود ندارند (و در خانه و مغازه ی خود را به راحتی رها می کنند و می روند) هزینه ی بسیار زیادی می دهد و سر هر چهارراه نیرو می گذارد که طرف را برای حفظ سرمایه ی خود ارشاد کنند، در حالی که اگر مسئولیت حفظ سرمایه را به خود فرد بدهند و تضمین عدم تعرض به وی ندهند مطمئنا بهترین تدابیر را خود وی انجام خواهد داد.
با همین منطق می توان ساز و کارهایی چید بعنوان مثال جرم تعرض و مزاحمت به زنان بدحجاب را از مزاحمت به زنان محجبه جدا کرد و در واقع برای مزاحمت برای زنان محجبه جرمهای بسیار سنگین تری چید و برای زنان بدحجاب و بی حجاب بدلیل مشارکت آن زن در ایجاد این جرم، تخفیف و عفو برای متعرض فراهم نمود و یا برای اینکه این قانون مجوزی برای مزاحمت ها نباشد زن بدحجاب که برای وی مزاحمت ایجاد شده نیز مجرم شناخته شود و مجازاتی برای وی نیز تعیین گردد، با چنین ساز و کاری از این به بعد زنان خودشان کنترل کننده ی نحوه ی پوشش خود در جامعه خواهند بود.

فکرشو بکنید که همچین جانوری به همت دستمالی که در دست داره، به نمایندگی مجلس هم میرسه و همین طرح رو از طریق قانونی پیاده میکنه تا جواز تجاوز به زنان ایران رو برای خودش و امثال خودش بگیره، همین الان هم مجلس از این جانوران کم نداره، کوچک زاده، کوچکی نژاد، حداد عادل، مطهری، حسینیان، رسائی، کوثری، باهنر، بذرپاش، توکلی و ...

چه جانورانی بر ما حکومت میکنند، که زیردستانشون آزادانه و با این وقاهت دختران و زنان مملکت رو تهدید به تجاوز میکنند!؟ بیچاره زنان ایران، خواهر و مادر من که تو مملکت آقا امام زمان امنیت ندارند... نه اینکه نیروی امنیتی ندارند، به لطف پول نفت ملت، سپاه و بسیج تو همه سوراخ سمبه ها مامور امنیتی داره...
موضوعات ضدامنیت ملی به دقت رصد و به سرعت پیگیری میشه، البته واضح و مبرهنه که "امنیت ملی" یعنی امنیت درباریان حضرت امام خامنه ای، که شامل خیلی چیزها میشه و باید هم در اولویت باشه. هرچند برای امنیت داخل هم کم نمیگذارند.
خوب اراذل و اوباش رو آفتابه میدازین گردنشونو توی شهر میچرخوننشون، خوب جوونهای کرد و بلوچ رو به جرم اشرار عضویت در گروهکها دار میزنید، خوب وبلاگ نه چندان معروف ستار بهشتی رو رصد میکنند و جوون بیگناه رو دستگیر و به نامردی میکشینش ...
سوال اول: چرا گردن این اشرار و اراذل و اوباش اینترنتی رو آفتابه نمیندازن و حداقل تو همین فضای مجازی نشون نمیدن!!!؟؟؟
سوال دوم: اینها تا کِی قراره بر ما حکومت (بخوانید تجاوز) کنند و مردم تا کِی قراره این وضع رو تحمل کنندو ساکت باشند!!!؟؟؟
گوگل پلاس محمد علیزاده: https://plus.google.com/+mohammadalizadeh/posts/SNfhxdN9TH5
وبلاگ محمد علیزاده: http://ruhollah.blog.ir/

لطفا به اشتراک بگذارید تا این سلولهای سرطانی بدخیم شناخته شوند، بلکم به گوش مسئولین نه چندان محترم هم برسه...



نظرات