چه کسانی بر ما حکومت میکنند/ فوتبال


چند روزیست که فوتبال ایران باعث خجالت و شرمندگی کشوری ثروتمند مثل ایران شده، موج تمسخر و توهین در سراسر دنیا و در اخبارهای مهمترین اتفاق ورزشی ادامه داره، سوئد هم از این قضایا مستثنا نیست...
بازیکنان تیم ملی ایران به خاطر مشکل اقتصادی حق مبادله پیراهن خود با بازیکنان حریف در جام جهانی برزیل را نخواهند داشت! علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران از بازیکنان تیم ملی کشورش خواسته به خاطر مشکلات مالی و محدودیت در تعداد پیراهن در رقابت‌های جام جهانی پیراهن خود را با بازیکنان حریف مبادله نکنند. این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای تأمین البسه تیم‌های ملی با شرکتی آلمانی قرارداد بسته‌اند، اما مربیان و بازیکنان تیم ملی ایران از کیفیت پایین این البسه شکایت دارند.
به گزارش DPA پیراهن علیرضا حقیقی دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران پس از اولین شستشو از سایز XL به مدیوم تبدیل شد اما علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به این اتفاق گفت: «بازیکنان نباید لباس‌های خود را با آب گرم بشویند!» 

 Rionegro آرژانتین، رادیو سارایوو بوسنی، بیلد آلمان، 7 Sur 7 بلژیک، اسپورت‌نت آلمان، Sudinfo بلژیک، Le Soir بلژیک، RTBF بلژیک، Tyc اسپورتس آرژانتین، uno سان رافائل آرژانتین، کالچیوی ایتالیا، کرینگن هلند، ال‌لیتورال آرژانتین، rpp پرو و…
سایت اسپانیایی‌زبان Depor نیز در بازتاب این خبر، کل این ماجرا را عجیب و غریب و غیرقابل باور دانست و به شکل طعنه‌آمیزی این خبر را خبر بدی برای مسی دانست چرا که برای او در جام جهانی خبری از پیراهن ایران نخواهد بود و ملی‌پوشان ایرانی حق ندارند پیراهن خود را به او بدهند.


نظرات