درخواست مجازات شلاق و 1 تا 10 سال حبس برای یک روبوسی!!!

قابل توجه هموطنان ساده لوحی که با آمدن حسن روحانی امید به اصلاحات داشتند، هرچند اینهم یه جور اصلاحاته که اوضاع روزبروز داره بدتر میشه... خدا میدونه که بیچاره ژیل ژاکوب رئیس ۸۴ ساله جشنواره کن بعد از این حادثه جانگداز چه عذاب وجدانی میکشه که با یک روبوسی ساده، لیلا حاتمی رو توی همچین هچلی انداخته...

             شکایت جمعی از دختران دانشجوی حزب الله از لیلا حاتمی: ما امضاءکنندگان این شکوائیه که جمعی از خواهران دانشجو می‌باشیم، با وفق عمل ارتکابی «لیلا حاتمی» با مواد ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی از نام برده به دلیل ارتکاب و تظاهر علنی به عمل حرام در انظار و اماکن عمومی و معابر، نزد آن مقام قضایی اقامه دعوی می‌کند و خواستار اعمال مجازات حبس مندرج در قانون، برای نامبرده هستیم، همچنین به دلیل «جریحه‌دار شدن احساسات مذهبی» ملت غیور و شهید پرور ایران توسط این هنرپیشه، خواستار اعمال مجازات شلاق مندرج این ماده قانونی برای وی می‌باشیم.
همچنین طبق ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی، از وی به دلیل آنکه مردم را «تشویق به فساد» نموده شاکی و خواستار اعمال مجازات حبس از یک تا ۱۰ سال زندان برای وی هستیم.

جالبه که بدونید بعضی از رسانه های حکومتی طالبانی مثل بولتن نیوز، در تصویر روبوسی،  لَب لیلا حاتمی و لُپ ژیل ژاکوب رو شطرنجی کردند، انگار آلت تناسلی دو طرف توی عکس مذکور بوده!!!

پ ن: به قیافه خواهران حزب الله در تصویر دقت کنید... قطعا یکی از دلایل شکایت این موجودات کریه المنظر حسادت به زیبائی لیلا حاتمی بوده...



نظرات