دادگاه ستار بهشتی مقابل وزارت اطلاعات


  امروز، روز دادگاه قاتل ستار بهشتی بود. خانواده ی ستار اما بخاطر فساد قضاییِ حاکم بر پرونده عزیزشان، از حضور در دادگاه سر باز زدند. در عوض مادر ستار بهشتی به قدمگاه محمد نوریزاد رفت، جلو ساختمان وزارت اطلاعات(همانجائی که مدتهاست نوریزاد برای پس گرفتن اموال و کامپیوتر توقیف شده اش، راهپیمائی سکوت میکند. نوریزاد در صفحه فیس بوک خودش اینچنین شرح داد:

عجب اختلاف هول انگیزی بود آنجا! من برای اموال و حقوق فردی ام آنجا بودم و مادر ستار برای خون فرزندش.
 

یکی از مأموران حفاظت آمد و گفت: آقای نوری زاد چرا این مادر را با خودت به اینجا آورده ای؟ و ادامه داد: حالا شما یک بهانه ای داری اما این چی؟ مادرِ ستار تیز در آمد که: من خودم آمده ام. مأمور گفت: آخر پسر شما را آگاهی زده کشته به اینجا چه مربوط؟ که مادر گفت: شما یک جا را نشان من بده که دست و کله ی اطلاعات در آن نباشد. و گفت: مگر اطلاعاتی ها شب چهلم ستار ما را نزدند و موهای مرا نکشیدند و نکندند؟ و گفت: من یک کپه از موهای کنده شده ام را نگه داشته ام سند. جای ماندن نبود. مأموران باید می رفتند. باید. و رفتند. و ما دو تا، درسکوتی پر صدا تر از هر فریاد، هی قدم زدیم و هی قدم زدیم.

به مسئولان و سپاه و اطلاعات و دستگاه قضایی و مجلس و بیت رهبری می گویم: شما اگر جرأت دارید، اگر جرأت دارید، اگر جرأت دارید، بیایید و در راستای اسلام ناب تان، یک مأمورِ قاتل را دراز کنید آشکارا! بجرم قصاص. 
می گویم: مطلقاً جرأت نخواهید داشت. 
چرا؟ هم ما دلیلش را می دانیم هم شما. به این خاطر که همین اکنون، چندین هزار مأمور قاتل، مشغول سرویس دادن به این نظام اسلامی اند. یکی را دراز کنید، مابقی دست از کار و کشتن می کشند. و حال آنکه شما به این کشتن ها احتیاج بسته اید.


نظرات