آینده ایران وابسته به حوزه علمیه است، اقلیتها پُرتوقع(پُررو) نشوند

چه کسانی بر ما حکومت میکنند!؟
اصولگراهای ایران همان طالبان افغانستان هستند، که دارن ایران رو شبیه حکومت طالبان در افغانستان اداره میکنند...
این چند تا جمله مکارم شیرازی روحانی اصولگرا رو بخونید تا بفهمید که چه موجودات خودخواه و سلطه گری به مردم ایران حکومت میکنند و این افکار نفرت انگیز تبعیض قومیتی و مذهبی رو در میان مردم رواج میدن. تا چند سال دیگه اگه تو ایران هم مثل افغانستان و عراق، شیعه و سنی افتادن به جون همدیگه، اونوقت همین آقایون نه چندان محترم میان و میگن دشمنان خارجی و آمریکا باعث اختلاف داخل ایران شده اند، اینها اهل کجایند که به خون مردم تشنه اند و میخوان ایران رو نابود کنند!؟ بعید میدونم ایرانی باشند!

ناصر مکارم شیرازی‌ با تأکید بر لزوم اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها نسبت به "پرتوقع" کردن اقلیت‌ها هشدار داد. او گفت، با ادامه این روند آن‌ها فردا به دنبال وکالت، وزارت و ریاست‌جمهوری هم خواهند بود.
با تأکید بر این که "اساتید شیعه" باید در دانشگاه‌های ایران عضو هیأت علمی باشند، آینده ایران را تا میزان زیادی وابسته به دانشگاه‌ و حوزه‌ علمیه دانست
مکارم شیرازی با بیان این که در رژیم گذشته ایران به گونه‌ای رفتار می‌شد که اقلیت‌های مذهبی هم قانع بودند اضافه کرد: «با این حال امروزه در حال افزایش توقعات هستیم؛ باید بدانیم این امر موجب جذب بیشتر نمی‌شود بلکه توقعات آن‌ها را بیشتر می‌کند.»
 این در حالیست که حسن روحانی (رئيس جمهور ایران) زمان انتخابات متعهد شد که بندهای ده گانه حقوق اقلیتها رو اجراکنه، این ۱۰ بند از جمله شامل مشارکت عمومی فارغ از زبان و مذهب در مدیریت‌های کلان کشور، انتصاب نیروهای شایسته محلی در پست‌های مدیریتی مناطق مختلف، حمایت، تقویت و تفویض اختیار و واگذاری امور اجرایی محلی ـ منطقه‌ای به آنان، تدریس زبان مادری اقوام (کردی، آذری، عربی و...) به طور رسمی در مدارس و دانشگاه‌ها و تغییر نگاه امنیتی نسبت به اقوام و فرهنگ‌های ایرانی می‌شود... منبع خبر: dw



نظرات