فاعل غیر مسلمان اعدام میشود!!!

در قانون مجازات اسلامی تفخیذ، نوع خفیف‌تر لواط محسوب می‌شود. بر اساس قانون مجازات اسلامی ایران مردانی که با یکدیگر مرتکب تفخیذ می‌شوند هر یک به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم خواهند شد و در صورت ۳ بار تکرار و حد خوردن در بار چهارم به اعدام محکوم می‌شوند. البته در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول مسلمان باشد، فاعل در همان بار اول به اعدام محکوم می‌شود. 
در این شرایط خیلی خاص وقتی دو نفر میخوان فاعل و مفعول بازی بکنند، حتما با رضایت کامل طرفین این کار رو انجام میدن، اما چرا اگه مسلمان فاعل باشه فقط شلاق میخوره، ولی اگه غیر مسلمان فاعل باشه باید اعدام بشه!!!؟؟؟
نتیجه اینکه مسلمان ارباب(master) و غیر مسلمان برده(slave) باید باشه، تا مسلمان هر غلطی دلش خواست بکنه و ترتیب غیر مسلمان رو بده، اما غیر مسلمان نمیتونه حتی با رضایت کامل طرف مسلمان ترتیبش رو بده!!!؟؟؟

آیت الله خمینی هم تفخیذ رو جایگزینی برای دخول با همسر نابالغ معرفی می‌کند: «کسی که زوجه‌ای کمتر از نه سال دارد وطی او برای وی جایز نیست... اما سایر کام‌گیری‌ها از قبیل لمس به شهوت و آغوش گرفتن و تفخیذ اشکال ندارد هر چند شیرخواره باشد.»
به نظر من باید گند زد به همچین اسلامی و کسی که مجوز تفخیذ با نوزاد شیرخواره رو میده باید اعدام بشه، نه اون دو تا مرد بزرگی که با عقل و دانش و بلوغ فکری و جنسی خودشون تصمیم به اینکار گرفتند...

نظرات