سوال شرعی از آیت الله در قم

سپیده دم: خانومی از آمریکا با آیت الله سید محمدصادق روحانی در قم تماس گرفت و گفت شوهرمن ثروتمند بوده و پول زیادی از راه ساخت فیلم پورنو ( سکس ) بدست آورد و برای من به ارث گذاشت. اگر ممکن است به من بگوئید حکم این پول چیست؟؟ این خانوم  جوابیه دفتر آیت الله روحانی را منتشر میکند و چنین مینویسد:
در آن استفتا خودم را یک زن بیوه پولدار جا زده بودم که ارث کلانی از شوهرم به من رسیده و شوهرم نیز در کار ساخت فیلم پورنو بوده است، و پرسیده بودم که آیا این پول حلال است ؟!
آیت الله صادق روحانی نیز در جواب من گفته بود نیمی از پول را به حساب من بریزید، بقیه پول حلال است. و شماره حساب پسرش سید تقی‌ روحانی در پاریس را ارسال می‌کند!
و من با انتشار فتوای ایشان ، پرسیده بودم که این چه جور دینی است که تا کنون ده ها نفر به مانند مکرمه یا جعفر صرفا به دلیل اینکه یکدیگر را دوست داشته اند، بر اساس قوانین اسلام، سنگسار شده اند ولی مرجع شیعه ، پول حاصل از روابط سکسی که بر اساس دوست داشتن نیز نیست، بشرطی که نیمی از آن به جیب خودش برود، حلال می داند...



نظرات