فراخوان بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی

تمامی کسانی که حق بیمه خود را به سازمان تأمین ‌اجتماعی پرداخت می‌کنند، می‌توانند علیه مرتضوی رئیس سابق این سازمان به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، خیانت در امانت و ارتشا شکایت کنند
در ارتباط با پرداختی‌های مرتضوی به برخی از مدیران تامین اجتماعی، نمایندگان مجلس و اعضای دولت سابق. و انتشار اسناد آن، کارگران یک شرکت تولیدی در چابهار و دو وکیل دادگستری که بیمه‌شده سازمان تأمین ‌اجتماعی هستند به اتهام اختلاس، تصرف غیرقانونی و خیانت در امانت علیه مرتضوی شکایت کرده‌اند.

شرق نیز در ناگفته‌های تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تأمین ‌اجتماعی، از «پرداخت‌های میلیونی مرتضوی به متهمان کهریزک» پرده برداشته و نوشته: پای چند قاضی متهم در «پرونده کهریزک» به پرونده فساد مالی تأمین ‌اجتماعی باز شده. حالا لابه‌لای اسناد، اسامی «حاج‌حسن زارع‌دهنوی» معروف به «قاضی حداد» و «علی‌اکبر حیدری‌فر» به چشم می‌خورد. هر دو این افراد، در سازمان تأمین ‌اجتماعی معاونان مرتضوی بوده‌اند و در پرونده «کهریزک» متهم!!! بر اساس اسناد تحقیق‌وتفحص مجلس، قاضی حداد و حیدری‌فر با وجود پرونده‌های باز در دستگاه قضایی، مبالغ چند‌میلیونی در برابر انجام برخی امور حقوقی از مدیریت سازمان تأمین ‌اجتماعی دریافت کرده‌اند!!!



نظرات