حق ماموریت 12 میلیاردی برای ماموریت نرفته!

مملکت گل و بلبل و گندکاریهای احمدینژاد

ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری در این مورد اظهار داشت: اینکه ما اعداد را مطرح کنیم آن هم زمانی که پرونده هنوز به مرحله حکم نرسیده شاید صحیح نباشد اما این پرونده در شیراز بوده و حدود 5 نفر بازداشت شده‌اند، "برخی" با قرار وثیقه آزاد و "عده‌ای" نیز تبرئه شده‌اند و پرونده "تعدادی" نیز بعد از کیفرخواست به دادگاه رفته است... تابناک

ظاهرا این مدیر استانی، مدیر جهاد کشاورزی استان فارس "مهرزاد خرد" میباشد. وی اگرچه در سال ۸۸ از بزرگترین اسپانسرهای مالی ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد در فارس بشمار میرفت و در بسیاری از برنامه‌های انتخاباتی اصولگرایان نیز در حد اعلی اسپانسر مالی بود، اما همواره سلامت مالی وی و برادرش در بین بسیاری از اصولگرایان جای سئوال داشت و حتی مدتی نیز برادرش بازداشت و خودش نیز مورد سئوال قرار گرفته بود.

سوابق و تخلفات مهرزاد خرد:
- وی اصالتا اهل شهرستان مرودشت بخش کام فیروز است و دارای ارتباطات خاص و ویژه با آیت الله حائری شیرازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز است.

ابتدا در کمیته انقلاب بوده، سپس به دفتر امام جمعه شیراز رفته است. قبل از شروع ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد خود و همسرش دارای زندگی معمولی بوده اند. پس از آن توسط تیم محمود احمدی نژاد کشف! و به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شده و به سمت "مدیر منابع طبیعی استان" منصوب گردیده است. پس از آن به سمت "مدیر جهاد کشاورزی استان فارس" منصوب شده و با حمایت قاطع آیت الله حائری شیرازی به انجام مفاسد در این استان ادامه داده است.
تمامی اتوبوسهای خصوصی شرکت واحد استان فارس متعلق به آقای "مهرزاد خرد" است و در حال حاضر مشغول ساخت یک پاساژ تجاری در تهران با شراکت یکی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی می باشد.
- واگذاری ۲۰۰ هکتار از اراضی مرغوب "جاده خرامه در ۱۵ کیلومتری شیراز" با قیمت بسیار نازل که پس از واگذاری تبدیل به باغ شهر شده و با قیمت گزاف توسط نماینده ولی فقیه در شیراز (آیت الله حائری) به فروش رفته است.
- واگذاری اراضی صدرا و سیاخ دارنگون به آیت الله حائری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز با مبلغ نازل
- تامین مالی ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در سال ۱۳۸۸ و پرداخت مبلغ بیش از دو میلیارد تومان به ستاد وی
- انتقال اموال و دارایی‌های منقول و غیر منقول خود بنام همسر و فرزندان
- خرید هکتارها زمین مرغوب با سوء استفاده از بیت المال در شهرستان مرودشت و انتقال آن‌ها بنام همسر خود

اجرای پروژه کاداستر در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس (دلیل دستگیری حسین آهنی، کشتگر و قنبری نیز سوء استفاده مالی گسترده و دریافت مبالغ کلان تحت عنوان اضافه کاری و حق ماموریت و پاداش و ...در طرح کاداستر بوده است)

وی در ماههای اخیر خانه مجللی به قیمت ۱۲ میلیارد تومان در "معالی آباد" شیراز خریداری کرده است... روزنه

بررسی عملکرد «مهرزاد خرد»درجهاد کشاورزی فارس در دوران محمود احمدینژاد
http://khabarparsi.ir/2147



نظرات