مشکلات بعد از رحلت آقا

مانده ام سرگشته و حیران که اگه آقا رحلت کنند و بروند لای دست امام قبلی، این آقایون دستمالشون رو به کدام ید و بیضاء میمالند، در اینکه برای این یکی هم مثل خمینی بارگاه و حرم درست کنند شکی نیست، اما سوال اینجاست که بعد از خامنه ای نوبت چه کسیست تا تقدیس شود و پرستش شود، چونکه تمام مسئولین و نماینده های مجلس و بقیه دستمال به دستان به همین چیزا زنده اند... هر چند که پدران ما برای پایان دادن به این دست بوسیها انقلاب کردند، اما این جماعت پاچه مال، دست بوسی و چاپلوسی رو در تمام سطوح نهادینه کردند.

مصلحی وزیر سابق اطلاعات که انگار تازگیها زبونش باز شده باشه، این روزها خیلی حراف شده. وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت و ملت‌های تابع انقلاب اسلامی از بهترین ملت‌ها هستند، خاطرنشان کرد: اگر امر ولایت نباشد این موضوع مهم از دست می‌رود چرا که ساختار حکومتی انقلاب اسلامی در دنیا همانندی ندارد. به گفته‌ی مصلحی روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد پس از انتخابات دوره نهم ریاست‌جمهوری نتیجه‌ی طرحی از رهبر جمهوری اسلامی، علی خامنه‌ای بوده که با کمک "بچه‌های حزب‌اللهی" به اجرا درآمده است.
آیت الله روح‌الله قرهی٬ مدیر حوزه علمیه امام مهدی شهرک حکیمیه تهران در تازه‌ترین سخنرانی خود با عنوان "ابتلائات امام و امّت" گفت که رهبر ایران "مهره" امام دوازدهم شیعیان است و از امام زمان دستور می گیرد.
آیت الله قرهی گفت: "روز به روز به جمال و کمال رهبر معظّم انقلاب افزوده می‌شود. ما قائل به این هستیم که فتنه 88 را هم اگر خود آقا به تنهایی بودند، اصلاً نمی‌توانستند. ایشان مهره هستند و دستور می‌گیرند!!!

علی شیرازی نماینده خامنه ای در سپاه قدس:"امام خمینی شصت و سومین و مقام معظم رهبری شصت و چهارمین نفر از جانشینان امام زمان بودند."
 


نظرات