افشای اسناد تازه رشوه در دولت احمدینژاد و تامین احتماعی





اگه بخوای در طول هشت سال، هر روز یکی از گندکاریهای احمدینژاد رو بنویسی، مطمئن باش که وقت کم میاری، اما گندکاری کم نمباری، به تعداد تمام روزهای این هشت سال گندکاری و کثافت کاری کردند... این تازه پاکترین دولتشون بود و البته نظر آقا هم خیلی بهش نزدیک بود...

بر پایه اسناد ضمیمه گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی که «تابناک» بدان دست پیدا کرده، ۴ میلیارد دلار (معادل ین ژاپن) در قالب ۱۳۸ شرکت سازمان تأمین اجتماعی به شرکت سورینت با مدیرعامل بابک زنجانی واگذار شده.

به گزارش «تابناک»، یکی از مهم‌ترین بخش‌های گزارش تحقیق و تفحص، ‌بخش اعظمی از مسائل مالی دوره مرتضوی را شامل می‌شود. هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در روزهای اولیه بررسی به موضوعی دست یافت که تا روزهای پایانی کار خود، بسیاری از اوقات اعضای هیأت را درگیر خود کرده بود، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان و شرکت هلدینگ سورینت قشم به مدیرعاملی آقای بابک زنجانی منعقد شد.
»»»»»»»»»»»»
رادیو فردا- سعید مرتضوی در واکنش به گزارش مجلس از فساد مالی سازمان تأمین اجتماعی، در نامه‌ای به ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مدعی شد که ۲۸۵ نفر از نمایندگان دوره پیشین مجلس، کارت هدیه و بن خرید این سازمان را دریافت کرده‌اند.
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی در واکنش به تکذیب‌های سعید مرتضوی درباره پرداخت‌ پول به افراد و روزنامه‌های مختلف، اسناد تازه‌ای درباره آنچه «پرداخت‌های شبهه‌ناک و باعث تعجب» آقای مرتضوی خوانده است، منتشر کرد. پرداخت به وزیران دولت احمدی‌نژاد و صدا و سیما از جمله این موارد است.

این سندها شامل پرداخت‌های میلیونی به برخی از اعضای کابینه دولت احمدی‌نژاد می‌شود که از آن جمله می‌توان به پرداخت «۵۰ میلیون تومان» به محمدرضا رحیمی، «۱۰۰ میلیون تومان» به عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، و «۱۵۰ میلیون تومان به اسدالله عباسی»، سرپرست وزارت کار، اشاره کرد.
 
 

نظرات