پاسخ صادقانه کارمند جوان ایران ایر


استکهلمیان – نشریه "آرلاندای نو" نشریه رسمی فرودگاه بین المللی آرلاندا در استکهلم است که با تیراژ 46000 نسخه ای خود نه تنها هر ماهه در سطح گسترده در دسترس همه کارمندان و و مسافران این فرودگاه بین المللی قرار می گیرد, بلکه همچنین بصورت رایگان برای همه خانوارهای مناطق مسکونی اطراف این فرودگاه نیز ارسال می شود.

ستونی تحت عنوان "وی فم" (ما پنج نفر) در صفحه آخر هر شماره این نشریه پر تیراژ بصورت سنتی اختصاص به پرسشی دارد که بصورت اتفاقی از پنج کارمند شاغل در فرودگاه صورت می گیرد و پاسخ آن نیز در همین ستون منتشر می شود.

پرسش مطرح شده در آخرین شماره این نشریه خطاب به پنج کارمند شاغل در فرودگاه بین المللی آرلاندا که بصورت اتفاقی برگزیده شده اند چنین بوده است: مسافرت رویایی شما به کدام نقطه دنیاست؟
هانیه (ایران ایر): ترجیحا به جاهای گرم نه, چون خودم ایرانی هستم. در آنجا خیلی عرق میریزی زیر روسری, واسه همین دوست دارم به ایرلند یا اسکاتلند مسافرت کنم و فضای سبز آنجا را احساس کنم.
در آخر برای درک بهتر مهمانداران ایرانی نگاهی به لباس فرم شرکتهای هواپیمائی دنیا بیاندازید
http://boro.niazerooz.com/box-1/67383.htm
 
 

نظرات