خبری از روزنامه "کیهان" در بزرگترین رسانه ملی سوئد

یعنی یکی پیدا نمیشه که این حسین شریعتمداری رو از برق بکشه!؟ اگه واقعا در آغوش کسی رفتن مشکل داره، پس چرا زمان احمدینژاد برای شرکت در مراسم تدفین چاوز همچین مقاله ای نداد بیرون، تا اون رسوائی با مادر چاوز پیش نیاد!؟ این حسین شریعتمداری همونطور که تو ایران رو اعصابه، با اعصاب اهالی بلاد کفر هم بازی میکنه و مردم سوئد رو به این فکر میندازه که ایران واقعا چه جور جائیه که چنین افکار بچه گانه ای درش رایجه!؟
استکهلمیان –  روز یکشنبه هشتم دسامبر مردم سوئد در بزرگترین رسانه ملی کشورشان (تکست تی وی) شاهد بازتاب خبری به نقل از روزنامه "کیهان" چاپ ایران بودند:
 برگردان پارسی:

خاکسپاری ماندلا یک "تله"!
روزنامه یومیه کیهان که حامی سرسخت قدرت ملایان است هشدار می هد که مراسم خاکسپاری نلسون ماندلا رئیس جمهور پیشین آفریقای جنوبی می تواند  تبدیل به "تله ای" برای  رئیس جمهور حسن روحانی شود. روحانی ممکن است در این مراسم  به سمت اوباما "رئیس دولت شیطان بزرگ" هل داده شود! این روزنامه هشدار می دهد که برخی رسانه های داخلی و خارجی از این مراسم خاکسپاری با هدف بهانه ای برای انداختن روحانی به آغوش اوباما استفاده می کنند. این روزنامه اخطار می دهد: "شیطان تله دیگری پهن کرده است, اینبار در ژوهانسبورگ."



نظرات