نهادینه کردن فساد مالی در ساختار سازمانهای دولتی توسط احمدینژاد

به همت و پشتکار نمایندگان نه چندان محترم مجلس، هر چند وقت یک بار گندش درمیاد که این خدمتگزاران واقعی مردم از فلان کس رشوه گرفتند، مردم هم بخصوص در دوران احمدینژاد به این روال عادت کردند. با دیدن این خبر، یاد سریال کیف انگلیسی افتادم  و به این فکر میکردم که باز خدا پدر و مادر اونها رو بیامرزه که از یک نفر کیف قبول میکردند، ماشالا نمایندگان فعلی دست رد به سینه هیچکس نمیزنند، خودشون رو به هر کسی میفروشند و از هر کس و ناکسی رشوه دریافت میکنند.
سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تامین اجتماعی در دولت محمود احمدی نژاد، مبلغ یک میلیارد و 335 میلیون ریال به 37 نماینده مجلس رشوه داده است.  به گزارش سایت تابناک، در قرائت گزارش جنجالی تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مشخص شد که در ماه اردیبهشت سال جاری سعید مرتضوی، رئیس وقت این سازمان از بودجه در اختیار مدیر عامل، این مبلغ را به 37 نماینده مجلس پرداخت کرده است.
" هیأت تحقیق و تفحص مجلس جهت تأیید سند مربوطه، نام‌ها را از امور مالی سازمان درخواست کرد و در پاسخ اعلام شد، هویت نمایندگان محترم تنها در اختیار مرتضوی است".
بخشی از گزارش مستند کمیته تحقیق ‌و تفحص بر ارایه آمار و اطلاعات جزئی درباره مبالغ پرداخت ‌شده در سال91 و شش‌ماهه اول92 متمرکز است. در میان مسوولانی که رقم‌های بالایی در قالب کارت‌هدیه دریافت کرده‌اند، می‌توان از معاون اول رییس دولت دهم نام برد. بر اساس این گزارش 500 میلیون‌ ریال کارت‌ هدیه اختصاصی به آقای رحیمی، یک ‌میلیارد ریال به آقای عباسی، سرپرست وقت وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، یک ‌میلیارد ریال به آقای شیخ‌الاسلامی، معاون وقت اجتماعی رییس دولت، 500 میلیون ‌ریال کارت ‌هدیه به آقای عباسی، سرپرست وزارتخانه، یکصد میلیون ‌ریال کارت ‌هدیه به امیدی‌شهرکی مدیرعامل ایرنا، 50 میلیون ‌ریال کارت ‌هدیه به صدوقی، دبیر هیات دولت، صد میلیون ‌ریال به شیرمردی در ستاد نمازجمعه تهران، صد میلیون ‌ریال به ‌صورت هدیه‌ به پرسنل نهاد ریاست‌ جمهوری، صد میلیون ‌ریال کارت‌ هدیه به آقای سفیدی مدیرمسوول روزنامه آرمان، صد میلیون ‌ریال بن فروشگاه رفاه به دکتر امینی مدیرعامل خبرگزاری موج پرداخت شده است. در ادامه گزارش نیز از اعطای یک‌ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به آقای شیخ‌الاسلامی معاون اجتماعی وقت رییس دولت...



نظرات