جوان 30 ساله ایرانی برنده مزایده یک دست بازی گلف با رهبر حزب دمکراتهای سوئد شد

استکهلمیان – "موسیقی نجات بخش" (موزیک یلپن) نام یک برنامه رادیویی است که با هدف جمع آوری کمک به بشریت از سوی رادیوی ملی سوئد پخش می شود و هر ساله دارای مضمون ویژه ای است. مضمون برنامه امسال که بمدت شش شب پخش شد کمک به مادران باردار جهان بود.


مردم سوئد در طی این شش شب بیش از 28 میلیون کرون کمک جهت اختصاص به امور خیریه به این برنامه اهدا نمودند.

برنامه "موسیقی نجات بخش" در جریان جمع آوری این کمکهای انسان دوستانه, از طریق وب سایت "ترادرا" (بزرگترین وب سایت مزایده کالا و خدمات در سوئد) یک دست بازی گلف با "جیمی اوکه سون" رهبر حزب دمکراتهای سوئد را نیز به مزایده گذاشت.
نوید مدیری جوان 30 ساله مقیم شهر گوتنبرگ به روزنامه "دی ان" چاپ استکهلم گفت:

"بنظرم ایده جالبی آمد و تا 8000 کرون برای برنده شدن در این مزایده پیشنهاد دادم"!

اما بزودی مشخص شد که قیمت یک دست بازی گلف با رهبر حزب ملی گرای "دمکراتهای سوئد" چندان ارزان نیست. نوید که واقعا مایل بود برنده این مزایده شود, خودش نیز دست به دامن مردم خیر دنیای اینترنت شد و یک درخواست جمع آوری اعانه را بر روی اینترنت راه اندازی نمود تا پول کافی برای برنده شدن در مزایده بازی گلف با رهبر حزب دمکراتهای سوئد را تهیه کند!
از آنجایی که سوئد پر از انسانهای خیر و البته ثروتمند است در کمتر از 24 ساعت آنقدر پول جمع می شود که نوید بتواند بالاترین پیشنهاد مزایده را به مبلغ 47 هزار و 600 کرون ارائه داده و با پرداخت این مبلغ هنگفت برنده مزایده بازی گلف با رهبر حزب دمکراتهای سوئد شود.
ملاقات نوید مدیری با رهبر حزب دمکراتهای سوئد در بهار آینده و در زمین گلف نزدیک محل زندگی جیمی اوکه سون در "سول وس بوری" صورت خواهد گرفت و بدون شک ملاقاتی جالب خواهد بود.
 
 

نظرات