سیلی زدن و گاز گرفتن و بلعیدن همدیگر در آینده ای نزدیک!

مانده ام حیران که اگه آیت الله خامنه ای به رحمت ایزدی بپیونده، چه بل بشوئی بشه توی ایران، همین الانش که آقا زنده هستند و همه ازش حساب میبرند اوضاع اینه. معلوم نیست که بعد از فوت آیت الله خامنه ای چه کسی قراره پیر مرد خنزرپنزری باشه و این بساط عقاید خنزرپنزری رو کنترل کنه. چیزی که مسلمه اینه که مردم بعد از خامنه ای به یک شخصیت جدید برای پرستش نیاز دارند.
همین الانش هم معلوم نیست تو مملکت کی چه کاره است، آدم سرسام میگیره، دولت یه چیزی میگه، شریعتمداری یه سازی میزنه، احمد خاتمی یه فتوائی میده، جنتی که خودش رو جزء خدایان باستان میدونه یه سازی میزنه، لاریجانی هااا و بقیه هر کدوم یه سازی میزنند. در کل همه با هم اختلاف دارند و با هم میجنگند، بیچاره ملتها  که سقوط میکنند.

دولت میگه شرایط برگشت ایرانیهای خارج از کشور به وطن باید تسهیل یابد، فرداش محسنی اژه ای (سخنگوی قوه قضائیه) میاد میگه اگه ایرانیهای خارج از کشور از جنبش سبز حمایت کرده باشند، به محض ورود به ایران به اتهامشون رسیدگی میشه!
دولت میگه باید تنش زدائی بکنیم و بعد از سی و چهار سال با رئیس جمهور آمریکا حرف میزنه، از اینور شهرداری بیلبورد ضد مذاکره با آمریکا رو نصب میکنه و احمد خاتمی تو نماز جمعه میگه شعار مرگ بر آمریکا باید حفظ بشه!

قوه قضائیه میگه وضع حقوق بشر در ایران خوبه و گزارش های احمد شهید ناشی از توطئه دشمنان است، از اینور زندانبان وحشیانه ترین رفتارها رو با دختران موسوی انجام میده!


دیدار عیدانه فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، با رفتار توهین آمیز زندانبان ها که منجر به سیلی زدن و گاز گرفتن شد، به تنش و وضعیتی بسیار تلخ در منظر پدر و مادرشان تبدیل شد.

به گفته نرگس موسوی زندانبان امر به در آوردن همه لباس ها ولباس زیرمیکنند. این خواسته زشت، همراه با تفتیش خارج از شان و شرع و غیر متعارفی از سوی زندانبان مواجه می شود که به دلیل شرم آور بودن آن امکان بیان آن وجود ندارد.



نظرات