جهاد کننده گان “جنسی” به حالت “حامله” به تونس برگشتند Tunisian girls return home pregnant after ‘sexual jihad’ in Syria

لطفی بن جدو، وزیر داخله تونس با تائید این خبر میگوید که برخی از دختران تونسی به خاطر “جهاد جنسی” به سوریه رفته بودند و میخواستند تا بخاطر رضای خدا، خواهشات جنسی شورشیان سوری را برآورده سازند، تا ازین طریق به زعم خود سهم جهاد را ادا کرده باشند؛ انها بعد از مدتی به حالت “حامله” به وطن برگشته اند.

وزیر داخله تونس افزود که هرکدام این دخترها با بیش از ۲۰، ۳۰ و ۱۰۰ شورشیان سوری تماسهای جنسی داشته و دوباره برگشته اند.
آقای لطفی افزود که از ماه می ۲۰۱۳ به این طرف مانع سفر ۶۰۰۰ دختر تونسی شده اند و همچنان ۸۶ فرد مظنون را که برای فرستادن دختران تونسی به سوریه شبکه سازی میکردند، را بازداشت کرده اند.

در همین حال فیلمی از اظهارات یک دختر 16 ساله سوری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که پدرش به دلیل ارتباط با تروریست های تکفیری وی را در اختیار آنان قرار می داد.
روان قداح" در این قطعه ویدیویی جزئیات مصیبت وارد شده بر خود و اجبار از سوی پدرش برای شرکت در جهاد نکاح را تشریح می‌کند.

این دختر نوجوان می‌گوید که در ابتدای حوادث سوریه از سوی پدرش به تنهایی در اتاقی زندانی شد،‌ پدرش شورشیان سوری را به خانه دعوت کرده بود تا روابط جنسی با وی داشته باشند، او در این اتاق به تناوب و مکررا از سوی تروریست‌ها مورد تجاوز وحشیانه جنسی قرار گرفته است.

روان گفت که حتی مادرش نیز او را تهدید می کرد که در صورت گفتن این موضوع به دیگران او را خواهد کشت، این در حالی بود که مادر وی نیز برای جهاد نکاح به روستاهای مجاور می رفته است.



نظرات