170 میلیارد اختلاس از بنیاد شهید... بیچاره خانواده شهید




اونوقت من به عنوان فرزند شهید و جانباز چهارده ساله که توی نوبت وام مسکن هستم و تا الان هم این چندرغاز وام بهم تعلق نگرفته، حروم باشه اگه کوچکترین وام و تسهیلاتی در این سالها به من داده باشند. در عوض به هفتاد میلیون آدم بدهکاریم، تو تاکسی، تو اتوبوس، تو صف نانوائی.... همه میگن: آآآآی این خانواده شهیدها خوردند و بردند و بالا کشیدند... مردم نمیدونند کسانی که میخورند و میبرند و بالا میکشند، ما نیستیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس گفته است: "در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، یک پرونده جابه‌جایی مالی 170میلیارد تومانی کشف شده است که برخلاف ادعاهای موجود، این پول قابل بازگشت نیست چرا که از کشور خارج شده است و پای بسیاری از روسای این بنیاد درمیان است."

پیش از این هنگام تصویب طرح تحقیق و تفحص از "بنیاد شهید و امور ایثارگران" در مجلس شورای اسلامی امیر خجسته، طراح تحقیق و تفحص از "حیف و میل بیش از 170 میلیارد تومان از دارایی‌های بانک دی که متعلق به بنیاد شهید است، در صرافی‌ها" خبر داده بود.

امیر خجسته همان زمان اعلام کرد: «این رقم از طرف صرافی‌هایی خاص به خارج از کشور انتقال داده شده که در این رابطه تعدادی از افراد دستگیر شده‌اند و عده‌ای دیگر به خارج از کشور فرار کرده‌اند.»



نظرات