زین دوچرخه آلت تناسلی زنان را تحریک می‌کند!

اسلام و آموزه های ارزشمند آن، عفت و حیا را بر زن می پسندد و یکی از اموری که آمادگی برای بی عفتی و بی حیایی زن می شود، دوچرخه سواری دختران است.

سایت معاونت «تهذیب» حوزه‌های علمیه با انتقاد از دوچرخه سواری زنان نوشته که زین دوچرخه از آنجا که «کوچک‌تر» و «باریک‌تر» از زین اسب است٬ آلت تناسلی زنان را بیشتر تحریک می‌کند.

در روایات رسیده از ائمه معصومین (علیهم السلام) از سوارکاری زنان به این دلیل که باعث تحریک هیجان و مسائل غریزی و جنسی آنان و کشیده شدن به سمت فساد و گناه می شود، به شدت نهی و ما را به این واقعیت رهنمون می کنند، که اگر هیجان و غریزه زن تحریک شود، می تواند به مراتب بیشتر از هوسرانی و لذت جویی مردان آسیب زا و ویرانگر باشد!

این سایت با تعمیم این روایات به زین «دوچرخه» و «موتور» آورده است: «معمولا زین حیوانات بزرگ­‌تر و پهن‌تر است و زین دوچرخه کوچک­‌تر و باریک­‌تر و میزان تحریک کنندگی در آن {برای زنان} بیشتر است.»

«با توجه به ساختار و فیزیک خانم‌­‌ها، وقتی دختران بر زین دوچرخه سوار می‌شوند دقیقا شرمگاه (فرج) آنان روی زین قرار می‌­گیرد و باعث تحریک و تهییج آنان می‌­شود.»

آن‌طور که در ادامه این یادداشت آمده زنان با تکرار این مسئله «ممکن است از این کار لذت ببرند و بر این لذت عادت کنند و به مرور زمان ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند.»

این سایت افزوده که دوچرخه‌سواری دختران باعث تحریک جوانانی می‌شود که «کپسول شهوت آماده انفجارند.»



نظرات