هشت سال لحن و گفتار یک رئیس جمهور

اگر معنی پوپولیسم عوام فریبی باشد قطعا محمود احمدینژاد یک پوپولیست موفق بوده. کسی که آیت الله خامنه‌ای بهای سنگینی را برای حفظ او بر مسند ریاست جمهوری پرداخت، بهای سنگین تر را ایران و مردمش پرداخت کردند. چه آنهائی که در ایران ماندند، چه آنهائی که مثل من سر به بیابان گذاشتند و راهی دیار غربت شدند.
رئیس جمهوری که به نظر بعضی از روانشناسان نیاز به روان درمانی جدی و
عمیق دارد. از بگم بگم هایش، از نحوه صحبت کردنش در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های داخلی و خارجی، تا دیدن هاله نور روی سرش، از اختلاس سه هزار میلیاردی، تا اون "ممه هائی که لولو برد"، و ده‌ها سخن و رفتار نامناسب دیگه که هرکدومشون یک جور آبرو ریزی داشت.
در تمام این هشت سال از داشتن همچین رئیس جمهوری شرمنده بودم، هشت سال شرمندگی، هست سال دروغ و نیرنگ، هشت سال نمایش آمار و ارقام ساختگی، هشت سال بگم بگم...
این کوتوله کاپشن پوش، هشت سال تمام مملکت رو به دروغ و نیرنگ آلوده کرد و خیلی از ارزشها رو در بین مردم از بین برد ونه تنها رفتار سیاسی، که رفتارهای اجتماعی مردم رو هم به ابتذال کشوند. فقر فرهنگی که در نتیجه رفتارها و سیاست های غلط اقتصادی و اجتماعی رقم خورد، همه عادتهای خوب مردم رو از بین برد.
این هابیت از خود متشکر، بعد از هشت سال گند زدن به هست و نیست "ایرانیان"، در رسانه میلی یک شماره حساب داد و از مردم له و لگدمال شده این هشت سال خواست، برای ساختن دانشگاه "ایرانیان" پول به حسابش بریزند...


https://www.youtube.com/watch?v=5YNp0P6y2QI&list=PLh8Eut27zWDh0CqLL_ZECNGusLiA1VLi7&index=200


نظرات