مهمترین عناوین فتواهای جدید آیت الله خامنه ای بدین شرح میباشد

احکام ولایت فقیه:
ولایت فقیه به‌معناى حاکمیّت مجتهد جامع‌الشرایط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار که همان ولایت رسول الله مى‌باشد.

اطاعت از ولىّ فقیه:

در مسائل مربوط به اداره کشور اسلامى و امورى که به عموم مسلمین ارتباط دارد، نظر ولىّ امر مسلمین باید اطاعت شود. ولى در مسائل فردى محض، هر مکلفى باید از مرجع تقلید خودش پیروى نماید.

عدم اعتقاد به ولایت فقیه:

عدم اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه، اعم از این که بر اثر اجتهاد باشد یا تقلید، موجب ارتداد و خروج از اسلام نیست.

اجراى حدود در زمان غیبت:

اجراى حدود در زمان غیبت واجب است، و ولایت بر آن مختص ولىّ امر مسلمین مى‌‌باشد.
 

فضله پرندگان:
فضله پرندگان ــ چه حلال‌گوشت باشند و چه حرام‌گوشت ــ پاک است.
 

اطلاع دادن از نجس:
اگر مهمان یکى از اثاثیه‌هاى میزبانش را نجس کند(!!!) اطلاع دادن به او در غیر از خوردنى و آشامیدنى و ظرف‌هاى غذا لازم نیست.
 

قدرت نداشتن بر حفظ وضو:
کسى که پى‌درپى از او باد خارج مى‌‌شود، در صورتى که نتواند وضوى خود را تا آخر نماز حفظ کند و تجدید وضو در اثناء نماز برایش خیلى دشوار باشد، کافى است براى هر نماز یک وضو بگیرد.
 

خروج منى بر اثر ملاعبه:
اگر روزه‌دار بدون قصد بیرون آمدن منى با خود یا دیگرى بازى و شوخى کند در صورتى که عادت نداشته باشد که در اثر بازى و شوخى منى از او خارج شود ــ اگرچه اتفاقاً منى بیرون آید ــ روزه او صحیح است ولى اگر شوخى را ادامه دهد تا آنجا که نزدیک است منى خارج شود و خوددارى نکند تا خارج گردد روزه‌اش باطل است.
 

نگاه زن به مرد نامحرم:
مشاهده کشتى مردان توسط زنان اگر به‌صورت حضورى در میدان کشتى باشد و یا آن را به‌طور زنده و مستقیم از تلویزیون ببینند (بنا بر احتیاط واجب) و یا به‌قصد لذت و ریبه بوده و یا در آن خوف ارتکاب گناه و فساد وجود داشته باشد، جایز نیست و در غیر این صورت اشکال ندارد.
 

ذکر ظلم بعضى از مسئولین:
گزارش دادن ظلم مسئولین به مراکز و مراجع مسئول براى پیگیرى و تعقیب، بعد از تحقیق و اطمینان نسبت به آن اشکال ندارد و حتّى اگر از مقدمات نهى از منکر محسوب شود واجب مى‌‏گردد، ولى بیان آن در برابر مردم وجهى ندارد، بلکه اگر موجب فتنه و فساد و تضعیف دولت اسلامى‏ شود حرام است.
 

 تراشیدن ریش:
تراشیدن ریش و ماشین‌کردنى که مانند تراشیدن باشد، بنا بر احتیاط واجب جایز نیست.

ریش پروفسورى:

تراشیدن مقدارى از ریش حکم تراشیدن تمام آن را دارد و بنا بر احتیاط حرام است.

اجرت تراشیدن ریش‌:

بنا بر احتیاط، گرفتن اجرت در برابر تراشیدن ریش، حرام است.

رقص زن براى شوهر:

اگر رقص زن براى شوهر همراه ارتکاب حرامى [مانند موسیقى و آواز حرام] نباشد، اشکال ندارد... 

یکی نیست به این رهبر فرزانه بگه، خوب اون بنده خدا بدون آهنگ چطوری برقصه!!!
یعنی رهبر به قول اینها مسلمانان جهان، آیت الله خامنه ای کاری مفیدتر از این نمیتونه انجام بده. اصولا آخوند جماعت کارش و تخصصش همین مسائل شرعی و دینیه. رهبر مسلمانان جهان فقط باید مواظب باشه که به ضرب شلاق و زندان هم که شده مردم رو از خندیدن، شاد بودن، رقصیدن، لذت بردن و گناه کردن دور نگه داره تا شما رو بفرسته بهشت! به رهبر ربطی نداره که تو مملکت چه خبرده، دزدی و اختلاس و فامیل بازی همه جا رو گرفته، بیکاری و اعتیاد همه جوانها رو درگیر کرده، سن فحشا به دختران 13 ساله رسیده، آمار خودکشی و طلاق تا کجا رفته، آمار کارتن خوابهای "زن" بیشتر از مردها شده! اینهم از دست آوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است وگرنه ما زن کارتن خواب نداشتیم. 

نظرات