حصر خانگی هاشمی رفسنجانی

ظاهرا حصر خانگی رفسنجانی داره شکل میگیره و هاشمی رفسنجانی هم به جمع آقایان منتظری خدابیامرز و موسوی و کروبی اضافه میشه. علی مطهری گفته که اگه امام خمینی هم الان بود و نامزد میشد، رد صلاحیت میشد، چه بسا که اون هم مشمول روال حصر خانگی میشد...

سحام نیوز سایت نزدیک به مهدی کروبی گزارش داد که تعداد زیادی نیروی یگان ویژه و نیروی امنیتی در منطقه جماران، محل زندگی هاشمی رفسنجانی از روز سه شنبه 21-05-2013 حضور یافته اند. همچنین خبرهای رسیده حاکی از قطع سرویس پیامک کوتاه در تهران است.

در روزهای گذشته افزایش تدابیر امنیتی و احضار و بازداشت فعالان اصلاح طلب شکل گرفته است، شماری از فعالان در ستاد هاشمی رفسنجانی، نیز احضار یا دستگیر شده‌اند. فواد صادقی از فعالان رسانه ای نزدیک به آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردبیر سایت بازتاب امروز، روز شنبه 18-05-2013 بعد از احضار به دادستانی بازداشت شده است.

قربان بهزادیان نژاد رییس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی ، بهمن احمدی امویی، مسعود باستانی و حسین رونقی زندانیان سیاسی پس از انتخابات 88 که در مرخصی به سر می بردند روز گذشته و در پی عدم تمدید مرخصی به همراهان خود در زندان پیوستند.



نظرات