احمدینژاد عاشق آبروریزی است!

احمد خورشیدی پدر داماد احمدی نژاد و دبیر کل جمعیت خدمتگزاران انقلاب در گفت و گو با خبرنگار پارسینه به ویژگی ها منفی و مثبت محمود احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: یکی از نکات مثبت احمدی نژاد پر انرژی بودن و طرح شعارهای انقلابی و آرمانهای اسلامی بوده است. ویژگی منفی احمدی نژاد عمل نکردن به شعارها و به حاشیه بردن دولت و سیاسی کردن فعالیت های اجرایی کشور است. آقای احمدی نژاد در ابتدای دولت نهم نیز علاقه زیادی به نوار جمع کردن علیه این و آن داشت و بحث اتهام زنی را در روز اول حضور در نهاد ریاست جمهوری پیاده کرد.

پدر داماد احمدی نژاد با اشاره به پخش نوار صوتی از سوی رییس جمهور در مجلس، تصریح کرد: نوار جمع کردن از سوی ایشان از همان ابتدا هم باب بود و اراده محکمی در این خصوص داشتند و عاشق این کار بودند. آقای احمدی نژاد عاشق آبروریزی افراد است و با کوچکترین خبری گارد می گرفتند تا آبروی طرف را ببرند. چه در مسایل خصوصی خانواده ها و چه در مسایل کاری برخی از مسئولین این رفتار احمدینژاد به وفور دیده شده، حتی در برخی موارد برخوردهای بسیار زشتی از ایشان دیده شده که نمیشود به زبان آورد.
وی افزود مواردی از ورود و برخورد احمدی‌نژاد به مسائل «خصوصی» خانواده برخی افراد در اختیار دارد که نمی‌‌تواند آن‌ها را بیان کند.
احمدی‌نژاد که روزگاری به عنوان «معجزه هزاره سوم» یاد می‌شد و گروهی می‌گفتند امام زمان در خواب از آن‌ها خواسته به وی رای دهند٬ مدت‌هاست مورد غضب محافظه‌کاران قرار گرفته است.



نظرات