آقازاده های خارج نشین

قبلا کلمه آقازاده ها بلافاصله آدم رو یاد فرزندان رفسنجانی مینداخت، اما در چند سال اخیر تعداد آقازاده ها رو به افزایش بوده، و این نشان از گسترش فرهنگ سوء استفاده از امکانات دولتی و توزیع ثروت و قدرت در میان مسئولان حکومتی است... بیچاره مردم!
با گذشت دو سال و هشت ماه از قرار گرفتن عزم مجلس بر بازگرداندن آقازاده‌های مشغول به تحصيل در دانشگاه‌های خارج از كشور، که بیشترشون در آمریکا و انگلیس هستند گزارش‌های رسيده نشان مي‌دهد همچنان فرزندان مسئولان كه برای تحصيل به خارج از كشور مهاجرت كرده‌اند برای بازگشت به كشور مقاومت می‌كنند و آئين نامه‌های صادر شده تنها برای غيرآقازاده‌ها اجرايی می‌شود.
سوم مرداد كه بيايد سه سال از اعلام خبر كليد‌ خوردن بازگشت آقازاده‌ها به كشور می‌گذرد. در آن روزها و بعد از انتشار بيانيه‌ای مبنی بر بازگرداندن آقازاده‌های مشغول به تحصيل در خارج از كشور از سوی وزارت امور خارجه، كه در پی جلوگيری از سوء استفاده‌های سرويس‌های جاسوسی بيگانگان صورت گرفت، مجلس نيز تلاش خود را به منظور محدود‌كردن استفاده از رانت برای تحصيل فرزندان مسئولان اعم از وزرا و نمايندگان در كشورهای خارجی آغاز كرد.
نتيجه اين بحث‌ها اين شد كه همچنان آقازاده‌ها در خارج از كشور مشغول به تحصيلند و در برابر بازگشت مقاومت می‌كنند و از ۳ هزار و ۳۰۰ نفری كه به كشور بازگشته‌اند هيچ كدام آقازاده نبوده اند!

اونوقت هر جمعه باباهاشون بعنوان مسئول نظام میره تو نماز جمعه میشینه و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و فرانسه ووو



نظرات