فرزند اولین دادستان انقلاب در زندان اوین

محمد امین هادوی زندانی سیاسی محبوس در بند 350 زندان اوین، فرزند اولین دادستان کل انقلاب... چی؟ فرزند اولین دادستان کل انقلاب در نامه ای به رئیس قوه قضائیه ایران نوشته است که تازه فهمیده پدرش و همکاران پدرش تابع بی چون و چرای بعضی افراد بودند و چه ظلمها و چه بی عدالتیها انجام داده و میدهند. هر چند که مهدی هادوی چهار ماه بیشتر دادستان نبود، اما معتقد است که قدرت طلبان با زندانی کردن فرزندش قصد انتقام جوئی دارند.
فرزند اولین دادستان کل انقلاب و زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین، در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه ایران نوشت: " برخورد ضعیف دستگاه قضایی با بازجویان به نحوی بوده و هست که بازجوها احساس خدایی می کنند."

 وی با بیان اینکه تا پیش از بازداشت، نمی‌توانست مطالبی را که در خصوص برخورد بازجویان می‌خواند، قبول کند، نوشته است: "به یقین رسیده‌ام که آنچه در نامه‌های افرادی چون عبدالله مومنی و شکایت نامه ۲۶ نفر از زندانیان سرشناس حوادث پس از انتخابات درباره شرح بازجویی‌ها و برخوردهای غیرانسانی، غیر اخلاقی و غیر شرعی آمده تنها جزیی کوچک از وقایع دردناکی بوده است که در بازداشتگاه‌ها و بازجویی‌ها می‌گذرد که قطعا به اطلاع شما و سایر مسئولان کشور رسیده است. ماجرای تلخ کهریزک و مرگ ستار بهشتی تنها نمونه‌هایی از این موارد بود که ناخواسته آشکار شد و چون عوامل آن پشتوانه دستگاه‌های اطلاعاتی را نداشتند ماجرا از کنترلشان خارج شد."

به گزارش کلمه، این زندانی سیاسی، در نامه‌ خود تصریح کرده است: "متاسفانه برخورد قضات شما با این بازجویان برخورد مادون با مافوق است. خود دستگیر می کنند خود بازجویی می کنند و در مواردی شکنجه می کنند و خود نیز حکم صادر می کنند و قضات شما که باید مستقل باشند و بر اساس شرع و قانون حکم صادر کنند تابع بی چون و چرای خواست و اراده اینگونه افراد هستند."



نظرات