عروسکهای چینی، آنچنانی...!

این خبر با کلی آب و تاب و به شکل یک داستان جاسوسی تخیلی رو سایت بی باک منتشر شده و البته اینبار نه تنها آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین المللی، که کشور برادر و دوست، چین کمونیستی رو هم به کارهای آنچنانی متهم کرده، طبق معمول روال "گلستان" این خبر رو خلاصه براتون گذاشتم تا خودتون هر جوری دوست داشتید از روش برداشت کنید، به هر حال این خبر میتونه برای بعضی افراد مسرت بخش باشه. البته خیلی وقته که چین همچین آلات لهو و لهبی رو تولید میکنه و در واقع سالهاست که لااقل، تو تمام اروپا از هر مدلش موجوده، اما منظور این خبر بیشتر عروسکهای ماده هستند...

 بي باک به نقل از سرویس سبک زندگی بی باک: چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، تسبیح چینی، آجیل چینی، لاک وضو مختص زنان مسلمان، این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند "همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد" و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.

یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است!!! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!!!

زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه اخیر ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد، به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است .

به گزارش خبرنگار بی باک، این خبر حاکی از آن است که چشم بادامی ها نیز همانند کشورها اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.



نظرات