دستگیری بیست امام زمان قلابی!

تعجبی نداره که شیادان و کلاهبردارانی از اعتقادات مردم سوءاستفاده کنند و همچین ادعاهائی بکنند، به نظر من خود حکومت باعث و مروج این نوع رفتارهاست.
اواخر سال ۱۳۸۹ بود که مستند ظهور نزدیک است به صورت گسترده منتشر شد، در این مستند اشاره شده‌ بود که اکنون در دوره آخرالزمان به سر می‌بریم و علی خامنه‌ای، سید خراسانی و احمدی نژاد، شعیب بن صالح است. موجی از دستگیری‌ها رو هم سبب شد، ولی بعدها همگی آزاد شدند (در صورتی که فعالین سیاسی حبس های طولانی و حکمهای سنگینی براشون صادر میشه). رئیس جمهور هم که مرتب ادعا میکند که دولت امام زمان است و پول یارانه ها رو امام زمان از حساب بانکیش پرداخت کرده و... به نظرم هیچ قدرت دین ستیزی نمیتونست مثل این حکومت در این مدت به دین لطمه بزنه و با اعتقادات مردم بازی کنه و اعتقادات مردم رو از بین ببره، زمان شاه خدابیامرز اعتقادات مردم خیلی محکمتر و واقعیتر بود، کسی هم جرات نمیکرد همچین ادعاهائی بکنه، چرا که دین از سیاست جدا بود، همیشه گفتم جائی که دین قاطی سیاست بشه، به لجن کشیده میشه و باید فاتحه اون دین رو خوند. اروپا هم همین کارها رو کرد که رنسانس پیش اومد و مردم ریختن تو خیابون، همه کشیشها رو کشتند، همه کلیساها رو هم آتیش زدند و گفتند ما اصلا دین نخواستیم...

سایت "قم فردا" اعلام کرده که در یک ماهه گذشته بیش از بیست نفر با عنوان مدعیان دروغین امام زمان در مسجد مقدس جمکران دستگیر شده‌اند.
به گفته خبرگزاریهای داخلی عمده‌ی این افراد بی‌سواد هستند و در چند سال گذشته اقدام به سوء استفاده از عنوان ارتباط با امام زمان کرده و مردم را به سمت و سو‌های مشخص شده دشمنان اسلام می‌بردند، اما در چند ماهه گذشته برخی از این افراد دستگیر شده که آزاد شده‌اند، ادعای جدیدی کرده و میگویند که خودشان امام زمان هستند. بیشتر افراد دستگیر شده ارتباط خود را با برخی عناصر ضد دین خارج از کشور اعلام نموده‌اند، اما این افراد در زندان هم ادعاهای واهی خود را تکرار می‌کردند.
بهنام



نظرات