شامپو "بیضه گاو" برای ستاره های هالیوود

ایرانیان، چه در داخل کشور و چه در خارج، به دلیل حساسیت فوق العاده روی ظاهرشان، شُهرۀ عالمند. نشریه گاردین اخیرا" در گزارشی اشاره کرده که ایرانیها از نظر میزان جراحی پلاستیک بینی مقام اول را در دنیا کسب کرده اند. برخی این مسئله را ناشی از الگو گیری جوانان ایرانی از ستاره های هالیوود می دانند، اما جالب اینجاست که بسیاری از ستاره های هالیوود مشتری سالنهای زیبایی متعلق به ایرانیان در لس آنجلس می باشند.

بنا بر همین گزارشها برخی از ستاره ها از شامپوهای طبیعی تقویت کننده موی ارائه شده توسط یک مرکز ایرانی در سانتا مونیکا استفاده کرده اند که برای ساخت این شامپو گرانقیمت از بیضه گاو نر! استفاده شده است. خانم سمیرا آسمان فر مالک این مرکز خدماتی می گوید که خانواده ایرانیش برای نسل های متوالی از این مواد استفاده کرده اند. آنها بیضه های خریداری شده از قصاب محلی را می جوشانند تا از پروتئین و هورمون های موجود در آن برای حالت دادن، تقویت و ترمیم مو استفاده نمایند. خانم آسمان فر می گوید مشتریان پس از استفاده از این تقویت کننده ها احساس می کنند موهایشان ضخیم تر ، ترمیم و تقویت شده است. حتی یکی از مشتریان به ما گفت که رشد موهایش سریع تر شده است.
ستارگان هالیوود در همه زمینه ها سنگ تمام می گذارند که از جمله می توان به این موارد اشاره کرد: استفاده از تقویت کننده موی ساخته شده از "بیضه گاو"، لاک ناخن حاوی الماس مشکی رنگ ۲۵۰۰۰۰ دلاری (یک نوع لاک ناخن سیاه رنگ حاوی ۲۶۷ قیراط الماس که در آن دانه های کوچک الماس وجود دارد که وقتی روی ناخن مالیده می شوند "یک درخشش سه بعدی" را به نمایش می گذارند. )، ماسک صورت ساخته شده از "فضله پرندگان" و تزریق خون زیر پوست صورت... منبع: kodoom.com



نظرات